260 PK XE

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) 260 PK XE

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 84)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213531

    http://www.youtube.com/watch?v=tY3JBNtq5cg&feature=related

    kent cams: Inlet 11.95mm,310 degree duration
    Outlet 11.90mm ,300 degree duration
    omega 88mm pistons
    lightened std crackshaft
    H-beam rods
    Head flowed by http://www.topplocksverkstan.se
    GrA valves(29/33mm)
    Drysump oilsystem (SBdev)
    45mm tapered Jenvey throttles from SBdev.

    #17542057

    Kan ook wel als je maar investeerd!!
    Groep A had 275 pk , de WTCC in feite de zelfde, 285!

    #17542058

    BTCC rijden 300+ pk’s toch? in die chevrolet’s

    #17542059

    Dit doet me denken aan een bekende corsa A king:

    #17542060

    hebbehebbehebbehebbe

    #17542061

    sbd heeft gewoon een kit liggen voor 295 pk als ik t goed heb.

    moet je wel ff flink aftikken.

    #17542062

    bijna 11000 pond, kwestie van kastje opendoen, geld nemen, kastje dichtdoen:D
    had deze week een offerte gekregen voor de 225pk kit ; 3100 pond!!

    #17542063

    pond staat op 1.09 nu….

    #17542064

    DAN KAN BETER EEN LET IN VOOR DAT GELD

    #17542065

    origineel gepost door jason
    DAN KAN BETER EEN LET IN VOOR DAT GELD

    Heb toch veel liever een NA blokje met dat vermogen! :vertag

    #17542066

    ik met ervaring met turbo en NA ga helemaal akkoord met piele, heb liever 225pk atmosferisch!!

    #17542067

    origineel gepost door Piele

    origineel gepost door jason
    DAN KAN BETER EEN LET IN VOOR DAT GELD

    Heb toch veel liever een NA blokje met dat vermogen! :vertag

    :wors:wors:wors:wors:wors

    #17542068

    origineel gepost door yves475
    bijna 11000 pond, kwestie van kastje opendoen, geld nemen, kastje dichtdoen:D
    had deze week een offerte gekregen voor de 225pk kit ; 3100 pond!!

    Das goedkoop in verhouding met Risse Motorsport. Daar leg je 33000euro neer voor een 286+pk STW16veetje en 13000 voor een gebruikte STW motor:hmmz

    #17542069

    origineel gepost door cd-design

    origineel gepost door yves475
    bijna 11000 pond, kwestie van kastje opendoen, geld nemen, kastje dichtdoen:D
    had deze week een offerte gekregen voor de 225pk kit ; 3100 pond!!

    Das goedkoop in verhouding met Risse Motorsport. Daar leg je 33000euro neer voor een 286+pk STW16veetje en 13000 voor een gebruikte STW motor:hmmz

    Met omgekeerde kop! :wors:wors:wors
    Echt een voordeel, lucht toevoer aan de grill kant
    Zal toch echt een moord plegen voor zon blokkie… kleintje dan… :angel

    #17542070

    misschien rare vraag.

    maar is zo’n risse motor ooit al is ergens ingebouwd?

    ik kan me geen fotos/filmpjes herinneren waar ik de motor in actie zag?

    #17542071

    linken lukt niet vanaf de site. Hier is het plaatje:P

    :wors:wors:wors

    Maar wat een prijzen:cry

    #17542072

    sjips..
    Dank u :P

    #17542073

    origineel gepost door sw16v
    misschien rare vraag.

    maar is zo’n risse motor ooit al is ergens ingebouwd?

    ik kan me geen fotos/filmpjes herinneren waar ik de motor in actie zag?

    Met zulke prijzen lijkt me dat sterk:P Ik ken deze motor ook alleen van plaatjes. De enige motor van risse die ik ooit heb mogen aanschouwen was een 2.4 16v met 24v kop:agent Dat was een Duitser met een Ascona 400 replica 3jaar geleden op Bitburg

    #17542074

    ja die omgebouwde 2.4 met ingekorte 24v kop tref je enkele keer nog wel is.

    en tja die prijzen gaan nergens over :D

    #17542075

    denk dat je m tegen gaat komen als je bij bergrennen opels gaat kijken.

    kijk naar die motor van arne schiermeister, 1600 gsi met korte slag (nu 1300) en idioot veel toeren.
    geloof dat ze zelfs de bougiegaten hebben moeten verplaatsen ivm raken/ontbrrandingspunt

    #17542076

    origineel gepost door cd-design
    linken lukt niet vanaf de site. Hier is het plaatje:P

    :wors:wors:wors

    Maar wat een prijzen:cry

    let op de inlaat en uitlaat zijde ;)

    #17542077

    Dat merkte ik ook al op idd ;)
    de voordelen…

    #17542078

    kicke filmpje man..

    ik moet ook zo’n kadett wauw :thumbup

    #17542079

    origineel gepost door Piele
    Dat merkte ik ook al op idd ;)
    de voordelen…

    Het voordeel is dat je de koude kant nu voor hebt, zodat je meteen koele rijwind in je inlaat krijgt, en de warme uitlaatzijde achter, zodat je minder stralingswarmte krijgt

    #17542080

    origineel gepost door yves475
    bijna 11000 pond, kwestie van kastje opendoen, geld nemen, kastje dichtdoen:D
    had deze week een offerte gekregen voor de 225pk kit ; 3100 pond!!

    die kit zit ik al een tijd te overwegen, maar dan de 195 pk versie. mooi setje!!:thumbup
    Het enige wat ik nergens kan vinden is of de bijgeleverde ecu ook de ontsteking kan aan sturen. Dis past bij mij niet, en de ontsteking aan de voorkant vind ik (toch) niet mooi

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 84)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.