2500s ombouwen naar een 2500e

Forumindex Forums Techniek Cih 2500s ombouwen naar een 2500e

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214451

    ik heb een vraag
    kan ik mijn 2500 s 0mbouwen naar een 2500e
    zo ja wat moet ik dan aan de moter zelf veranderen?
    ik rij op gas
    groetjes willem

    #17555636

    ik heb gezien dat de in laat gaten van de kop vierkant zijn
    en die van de in laat spruitstuk elips vorm hebben
    dus ik ben bang dat het niet gaat
    heeft nog iemand een idee
    groetje willem

    oj het gaat om een commodore a coupe uit 1970
    het is een echte gse en dat wil ik er graag weer van maken

    #17555637

    Gaat alleen fatsoenlijk als je de kop van een 2500E neemt,de kanalen zitten op een andere hoogte,ook moet je een pomp plaatsen en een injectie tank en 2 leidingen maken en de bekabeling,maar dat stelt geen drol voor als je een jetronic systeem neemt.

    Is goed te doen,maar of je het dan origineel krijgt….

    #17555638

    oke dan moet ik op zoek naar een andere kop
    voor de rest is het geen probleem
    de aan sluiting voor de pomp zit er nog op
    de 2 leiding is af gedopt

    #17555639

    volgens mij heeft me vader nog wel een originele kop liggen van een commo A GSE

    zal vanavond is aan hem vragen.

    groetjes

    #17555640

    ik hoop dat je vader er nog een heeft
    ik hoor het vanavond wel
    groetjes willem

    #17555641

    mijn vader heb alles voor je liggen hij heeft er namelijk 1 komplete auto gse staan waar 1 drijfstang lager slecht is,maar de kop is goed.

    #17555642

    je hebt een u2u!

    #17555643

    hallo ik heb net de tellefoon neer gelegt
    ik heb een hele moter gekocht
    alles er op en aan
    alleen geen kabel boom
    het is een oud tiepe
    met de injecteurs in de kop
    nog maals sorry
    maar bedankt voor de moeite

    #17555644

    met de injecteurs in de kop?
    dan moet je m zeker gaan halen!
    die zijn heeeeeeel erg zeldzaam heb ze nog nooit gezien :afro

    #17555645

    hoeveel wil je er hebben?

    heb er genoegking:

    #17555646

    D-jetronic zat op de Commo B en voorgangers als het om injectie ging…

    Die hadden de injectoren in de kop,de latere L en LE en Motronic hadden de injectoren in het spruitstuk zitten.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.