21 september 2008 –> Oss, geffense plas

Forumindex Forums Overige Meetings 21 september 2008 –> Oss, geffense plas

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 128)
  • Auteur

Echt jammer!!!!!!!!!! Is 1 van de mooiste vh jaar……….

Teminste FF de druk v.d. Ketel dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:sleeping:sleeping

heel jammer:mad::mad: ik keek er altijd naar uit.

weet iemand waarom ie eigenlijk niet doorgaat?

VERVALT !! Ons eigen Opeltreffen aan de Geffense Plas in Oss. Door omstandigheden zijn wij dit jaar niet in staat het Opeltreffen te organiseren. In 2009 zijn we er weer. Info volgt.

Dit stond er te lezen op de site. We zullen het wel horen.

zonde van deze meeting, maar nu hoef ik niet meer te twijfelen over vag-opel day of deze, dus kom met z’n allen naar de vag-opel day :wors

zeer jammer:hmmz

origineel gepost door PORE
    zonde van deze meeting, maar nu hoef ik niet meer te twijfelen over vag-opel day of deze, dus kom met z’n allen naar de vag-opel day :wors

KUNNEN WE WEL SAMEN DIE KANT OP STEFAN:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Deze meeting gaat WEL door. Met een groepje vrijwilligers slaan we de handen ineen om toch deze meeting van de grond te krijgen. Meer info volgt snel.

origineel gepost door Astralfred
    Deze meeting gaat WEL door. Met een groepje vrijwilligers slaan we de handen ineen om toch deze meeting van de grond te krijgen. Meer info volgt snel.

king::thumbup Das een Goeie Zaak:thumbup

Ik kijk er al naar uit! Ben er vorig jaar voor het eerst geweest en ik vond het geweldig!

dat is super dat het treffen door gaat ben er dan zeker weten bij:thumbup:thumbup(wat was nou de reden dat het eerst niet door ging)????

das zeker goed nieuws!

goed nieuws voor dit mooie treffen, maak er wat moois van mannen.

toch ga ik opeltjes en volkswagens kijken in belgie :P

AANWEZIG in Oss

origineel gepost door PORE
    goed nieuws voor dit mooie treffen, maak er wat moois van mannen.

toch ga ik opeltjes en volkswagens kijken in belgie :P

:o Veel plezier dan!:thumbup

de reden waarom het in eerste instantie niet door ging, is om persoonlijke redenen.
    ik hoop dat jullie hier genoegen mee kunnen nemen, want ik ga niet iemand anders zijn leven hier vermelden.

MAAR DE BELANGRIJKSTE REDEN, DE MEETING GAAT DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot 21 september.

groeten.

Precies, is ook meer als voldoende om ons een leuke dag te bezorgen.:jerry:jerry

VTN is weer aanwezig met een rijtje Veccies.:D

Dat is goed nieuws.:)

origineel gepost door kadett4x4
    de reden waarom het in eerste instantie niet door ging, is om persoonlijke redenen.
    ik hoop dat jullie hier genoegen mee kunnen nemen, want ik ga niet iemand anders zijn leven hier vermelden.

tot 21 september.

groeten.

ok daar nemen we wel genoegen mee:Dis in ieder geval goed om te horen dat het door gaat in oss en zal er dan ook zeker wezen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door g-astraa

origineel gepost door kadett4x4

tot 21 september.

groeten.

ok daar nemen we wel genoegen mee:Dis in ieder geval goed om te horen dat het door gaat in oss en zal er dan ook zeker wezen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

ATC komt er ook naar toe met een auto of 10 of meer.;)
    Heb je al een plekje?
    gr gerrit,

Prachtig! Ik ben er ook weer, met Gupy en VTN!

er is plek genoeg.
    kom je met een grote groep en wil je een grote plaats hebben, kom dan vroeg.
    reserveren is niet echt nodig.
    de poort gaat om 10:00 open, en er is weer van alles te doen en zien die dag.
    we proberen er weer iets leuks van te maken met diverse stands en nog meer om de 10e meeting te vieren, als het allemaal lukt om dat het nogal kort dag was met het toch door laten gaan van de meeting.
    tot dan.

groeten.

Denk dat ik ook wel ff ga.

op dezelfde dag is er ook een vw meeting op het industrieterrein in oss maar ik kom ook ff langs als het goed is met black champion

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 128)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.