2 vragen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum 2 vragen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Wie kan me helpen,

Ten eerste,als ik rij met de vectra en ik laat hem dan uitlopen dan ratelt het onder hoe zachter ik dan rij dan wordt het ratelen ook minder en als ik stop hoor ik nix?Wat kan da zijn?

Ten tweede,heb van de week al koelvloeistof bij gevuld en nu kreeg ik weer melding omdat weer te doen bijvullen! Hoe kom ik er achter waar die zijn koelvloeistof kwijt raakt?

wie heeft er tips:thumbup

groeten

1: Waar ongeveer bevind het geluid zich (wat precieser omschreven)

2: Systeem onder druk laten zetten, is de koelvloeistof ook werkelijk te laag, sensor kan ook kapot he.

Willem

Wim,

bestuurders kant onder in het blok

En die en waar zit de sensor wim? Als ik het resevoir open dan zie ik nog wa vloeistof zitten zie ook een ronding erin.

bedankt alvast

in de koelvloeistof tank.

en het vloeistof niveau hoort tot de midden naad te zitten

Bij BC iets hoger als de middenaad, anders gaat ie klagen als ie iets schuin staat..

Willem

OK zal morgen is verder kijken:wors

ratel misschien de versnellingsbak? heb het zelf ook een keer met een andere auto gehad zelfde klachten als in je omschrijving bij punt 1 toen was de versnellingsbak naar de kl*te

origineel gepost door ReNeGade316
    ratel misschien de versnellingsbak? heb het zelf ook een keer met een andere auto gehad zelfde klachten als in je omschrijving bij punt 1 toen was de versnellingsbak naar de kl*te

dit moet ik helaas ook bevestigen aangezien mijn stiefpa een megane uit 2001 had die ook de versnellingsbak naar de knoppen had, ook een hoop geratel aan de onderkant toen we hem aan het slepen waren :S

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.