In de c kadett van een kameraad van mij hebben we een 2.4 ingebouwd. We hebben de ontsteking en injectie van een 2.2 erop zitten. De vorige eigenaar heeft de kabelboom aangepast, aangezien de motor al in een c kadett heeft gezeten dus we kunnen er nu niet helemaal meer achter komen wat nu origineel is en wat niet aangezien alle toegevoegde draden zijn ingetaped. Op het moment dat we het contact omzetten schakeld het relais en je hoort de injectoren klikken. Als we vervolgens starten hoor je de motor wel iets aanslaan, maar het lijkt alsof hij geen nieuwe benzine krijgt.
We zaten te denken aan de groene draad, dat deze geen signaal door zou geven naar de computer. Deze draad hebben we met een multimeter door gemeten op weerstand en deze lijkt goed aan te komen bij de computer.
We hebben toen verder nog een beetje stekkers schoon gemaakt en de hele tijd proberen te starten. Er veranderde niets tot op een bepaald moment de motor aansloeg. Hij liep alleen goed als je hem flink op toeren houdt, op lage toeren valt die uit. Daarna hebben we hem ook niet meer aan de praat gekregen. De ontsteking werkt wel, aangezien alle bougies vonken. Iemand die misschien ideeën heeft waar we naar zouden kunnen gaan zoeken? We denken zelf aan de ontsteking of het stationair lopen.