Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › 1e Editie Vectra C Puzzel-Toerrit !!!(AFGELAST)
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 2 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
30 september 2010 om 08:06 #17734132
Er staat met zn vieren Roel!!
30 september 2010 om 08:14 #17734133origineel gepost door Edvries
Er staat met zn vieren Roel!!Dan blijf je toch thuis:jerry
30 september 2010 om 08:14 #17734134origineel gepost door gts power
Hallo beste collega’s C rijders.Bij deze wordt de rit afgelast wegens te weinig animo!!!
het leek ons leuk om eens iets anders te organiseren maar blijkbaar is hier geen behoefte aan.
Mvgr,
Eric en Tom.Het idee is ook leuk en ik zou er ook wel behoefte aan hebben, klinkt misschien raar maar een puzzel rit vindt ik meer iets voor het voorjaar. Dat heb ik een beetje hoor, dan kom ik net uit de winter met die kou. In het voorjaar kan je met z’n alle toeren in het voor jaars zonnetje een leuke terrasje pakken op de route en met elkaar babbelen over de Vec’s en aan het einde idd bbq’tje. Vindt het wel TOP dat jullie dit wilden organiseren:thumbup :thumbup:thumbup
30 september 2010 om 08:16 #17734135origineel gepost door jraaf
origineel gepost door gts power
Hallo beste collega’s C rijders.Bij deze wordt de rit afgelast wegens te weinig animo!!!
het leek ons leuk om eens iets anders te organiseren maar blijkbaar is hier geen behoefte aan.
Mvgr,
Eric en Tom.Erg jammer, dan maar met z’n vieren een herfst BBQ doen bij Peter.
Ik zorg voor het vlees.Safe driving Jurgen
Ik zorg voor de BBQ !
30 september 2010 om 08:16 #17734136origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door Edvries
Ik blijf ook thuis!! Jurgen, Tom Peter en Suus. Raar dat jij jezelf uitnodigt zeg!!
30 september 2010 om 08:21 #17734137origineel gepost door Edvries
origineel gepost door opel-limbo
Ik blijf ook thuis!! Jurgen, Tom Peter en Suus. Raar dat jij jezelf uitnodigt zeg!!
Geen vlaai dus:argue
30 september 2010 om 08:34 #17734138Met vlaai zijn ze vast om te kopen!
30 september 2010 om 09:53 #17734139jammer van de inzet,mischien volgende keer niet specifiek
maar inzetten op meer als alleen vectra.
vgr tonsr30 september 2010 om 10:01 #17734140origineel gepost door Edvries
origineel gepost door opel-limbo
Ik snap ‘m al….
Peet heeft een perfecte BBQ, ik neem een paar kilo goed vlees mee en Roel zorgt voor ’t toetje, da’s dus vlaai:afroKom je nog Eric……..?
30 september 2010 om 10:09 #17734141nee, ik ben overbodig…. de gezelligheid kopen jullie maar in!
30 september 2010 om 19:15 #17734142origineel gepost door TonSR
jammer van de inzet,mischien volgende keer niet specifiek
maar inzetten op meer als alleen vectra.
vgr tonsrdat is idd een idee.
maar het probleem is dat we dit voor de eerste keer wilden organiseren dus als er dan ineens 50 of meer wagens staan is de kans ook groot dat het een flop wordt;)
dat risico wilden we niet nemen:thumbup
30 september 2010 om 19:16 #17734143origineel gepost door Droeftoeter
origineel gepost door gts power
Mvgr,
Eric en Tom.Het idee is ook leuk en ik zou er ook wel behoefte aan hebben, klinkt misschien raar maar een puzzel rit vindt ik meer iets voor het voorjaar. Dat heb ik een beetje hoor, dan kom ik net uit de winter met die kou. In het voorjaar kan je met z’n alle toeren in het voor jaars zonnetje een leuke terrasje pakken op de route en met elkaar babbelen over de Vec’s en aan het einde idd bbq’tje. Vindt het wel TOP dat jullie dit wilden organiseren:thumbup :thumbup:thumbup
thanx:thumbup
het had me ook erg mooi geleken:thumbup
maar ik geef het stokje door aan de volgende als je het niet erg vind;)
30 september 2010 om 20:17 #17734144dat zou kunnen,zeker voor het eerst het is ook niet niks omzo iets
op poten te zetten en dan maar zien of er genoeg intresse is.
ik heb het zelf ook eens geprobeerd maar dan een weekend met
overnachting hier op een camping,kan hier schitterende rit uit zetten
in de omgeving van rotterdam met alles wat er hier te bieden is.
maar ook daar was weinig of geen intresse naar.
dus ben ik ook maar gestopt met proberen.
vgr tonsr.30 september 2010 om 20:51 #17734145@ Ton en gts,
Vergt idd heel veel tijd en energie om te organiseren, dan is het zeker jammer als blijkt dat er weinig animo is. :(
Volgende poging maar eerst met een poll beginnen als er dan te weinig animo is hoeft men er ook niet zo veel tijd
en energie in te steken. wil toch nog zeggen ……leuk initiatief
:thumbup30 september 2010 om 20:54 #17734146origineel gepost door Droeftoeter
@ Ton en gts,Vergt idd heel veel tijd en energie om te organiseren, dan is het zeker jammer als blijkt dat er weinig animo is. :(
Volgende poging maar eerst met een poll beginnen als er dan te weinig animo is hoeft men er ook niet zo veel tijd
en energie in te steken. wil toch nog zeggen ……leuk initiatief
:thumbupDta is precies hoe we het gedaan hebben hoor, hadden nog niks uitgezet…..zeg maar….. dus het was ook een animo poll….. jammer.
30 september 2010 om 21:08 #17734147Idd blijft jammer. In het voorjaar maar eens proberen een polletje te starten, laten we het er maar op houden dat iedereen een beetje moe is van het weer;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.