hmm heb hem wel eens zien rijden volgens mij.. die letters aan de zijkant komen wel bekend voor.. er zijn alleen wel meer hondjes die fikkie heten.. ik zou het zo 123 niet weten.. waar komt ie vandaan?
woon er vlakbij;) dus heel goed mogelijk dat het hem is dat ik hem heb zien rijden.. warme tuut is 20 minuutjes rijden.. en 10 minuutjes van waar k werk..
ziet er op zich vrij standaard uit.. niet gek.. alleen (misschien gezichtsbedrog) de moterkap lijkt niet mooi aan te sluiten links voor.. boven de koplamp zie je het ook.. mbt het zijscherm..
hm voor een turbo is dat niet gek lijkt me.. wat de km stand e.d. is enz weet k nie.. tja t is gevoeliger voor onderhoud dan een 8v.. daar zal je meer verstand van hebben dan ik denk ik;)
ik weet niet of je ver uit de buurt woont.. anders gewoon eens kijken of je langs kan gaan om te rijden/bezichtigen
origineel gepost door InjectTheVenom
Dat is hem ja :thumbup Ah dan bedoelde hij waarschijnlijk de jouwe toen ik hem vanmiddag aan de telefoon had en vertelde dat er 1 in zijn zaak staat momenteel :)
Klopt. Mijn calibra heeft motorschade en wordt de komende maanden versterkt en opgeschroeft naar 450 pk.