16-6 bij Klasen motors geweest

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) 16-6 bij Klasen motors geweest

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17690259

    Nice :thumbup

    Als deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P

    En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!

    Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent

    #17690260

    Jij blijft ook maar bezig he hahahaha
    niet je klepdeksel laten stralen meer he :P

    ziet er goed uit man , en klinkt super :thumbup:thumbup:thumbup

    #17690261

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

    origineel gepost door chucky66
    injectoren zijn 470 cc
    genoeg voor 380pk
    blijft octaan 95 die Vpower
    thank nu bp ultimate is 98
    nog goed voor de freebees ook:thumbup

    waarom heb je hem dan niet op 380 pk laten afstellen als ik vragen mag?

    en idd 98 van de gulf hier in groningen is goed :)

    als je even terug leest zie dat mijn brandstof pomp te kort kwam…………………….daarom

    @ corsa_gsi

    ga jij maar lekker op 95 afstellen hoor…….kan heeeeel goed.
    scheelde bij mij maar 30 pk !

    #17690262

    @ Corsa GSI;

    Je hebt helemaal gelijk.:thumbup

    97 octaan mag niet op de pomp staan in NL, alleen 95 en 98. Vpower is gelijk aan 97 octaan.:vertag

    #17690263

    @ chucky excuus heb er overheen gelezen,

    @ giuliettaevo dat d8 ik ook al dat vpower in NL octaan 97 was, heb het wel vaker gelezen/gehoord.

    #17690264

    origineel gepost door Corsa_GSi
    Nice :thumbup

    Als deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P

    En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!

    Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent

    Ja hoor V power is fantastisch verder dan 330pk kwamen we niet door die troep:sleeping:sleeping:sleeping
    En als het 97octaan is waarom zit er dan zo veel verschil tussen gewoon 98 en V bagger.
    Bij mij komt die zooi er niet in:fy1

    #17690265

    origineel gepost door Andre Botter

    origineel gepost door Corsa_GSi
    Nice :thumbup

    Als deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P

    En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!

    Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent

    Ja hoor V power is fantastisch verder dan 330pk kwamen we niet door die troep:sleeping:sleeping:sleeping
    En als het 97octaan is waarom zit er dan zo veel verschil tussen gewoon 98 en V bagger.
    Bij mij komt die zooi er niet in:fy1

    Helemaal mee eens mijn oude gsi liep ook beter op bp ultimate dan op v-shit. Gooi er maar eens een paar keer bp 98 in dan merk je het wel. In mijn zlet heb ik er geneens aan ged8 om v- shit te tanken..:fy1:fy1

    #17690266

    En de 100 octaans V-Power die je in Duitsland kunt tanken dan?

    #17690267

    origineel gepost door InjectTheVenom
    En de 100 octaans V-Power die je in Duitsland kunt tanken dan?

    Ja dat is goeie shit:D maar dat hebben we hier niet:cry

    #17690268

    :wub octaan 100:wub:wub

    #17690269

    gulf challanger schijnt 98 te zijn met 5 % bio-ethanol waardoor het 100 zou moeten zijn.

    maar of dat echt zo is..

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.