Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › 1200s handgeschakeld
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 10 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2012 om 15:25 #17245049
ik heb een 1200s blok liggen in men kadett c coupe en vind hem nog al sloom iemand idee hoe ik iets meer
pit uit het blok kan krijgen ? het mag wel wat kosten8 januari 2012 om 15:31 #17970164Zal heel wat kosten maar is toch wat anders dan er een 2.0 in te lepelen
8 januari 2012 om 15:33 #17970165ik zou er wel een 2.0 in willen leggen maar kom uit belgie en voor keuring mag dit niet allemaal zomaar
ben nog maar 18 ook dus verzekering zal veel hoger zijn8 januari 2012 om 16:18 #17970166als iemand nog een ideetje heeft laat gerust weten
8 januari 2012 om 16:22 #17970167Ik weet niet of je in Belgie het duitse tijdschrift de opel scene flash kunt krijgen? Daarin staat deze maand namelijk een c kadett met een 1200 motor met een dikke 100pk..
Hij heeft dit allemaal aangepast:
– 1x 45mm Weber
– Inlaatspruitstuk bewerkt
– Kop bewerkt
– Andere nokkenas
– Andere kleppen
– Zuigers van een 1200s gebruikt en deze lichter gemaakt
– Krukas verlicht en gebalanceerd
– Carbon airbox
– Spaghetti uitlaatspruitstuk8 januari 2012 om 16:23 #17970168oh moet ik eens nakijken alvast bedankt
8 januari 2012 om 16:26 #17970169Heb me post nog iets duidelijker gemaakt;)
8 januari 2012 om 16:42 #17970170dankje nu weet ik al wat meer :)
nog ideën altijd welkom8 januari 2012 om 16:56 #17970171Een 1.2i nemen van een voorwiel aangedreven auto, zijn zeker rap!
8 januari 2012 om 16:59 #17970172kan die makkelijk worden ingebouwd voor mijn achteraangedreven kadett ?
8 januari 2012 om 17:57 #17970173meer ideën welkom :)
8 januari 2012 om 18:29 #179701741.3 manta bak zoeken en een willekeurige OHC motor ervoor hangen is denk ik goedkoper dan een 1.2 ohv tunen… Maar je kan bijv. een setje dubbele carbs erop zetten. Dat levert al vaak een hoop performance op…
8 januari 2012 om 18:34 #17970175@Aapje wrote:
1.3 manta bak zoeken en een willekeurige OHC motor ervoor hangen is denk ik goedkoper dan een 1.2 ohv tunen… Maar je kan bijv. een setje dubbele carbs erop zetten. Dat levert al vaak een hoop performance op…
welke zet ik er dan best op carbu’s denk je ik zou graag men 1.2 behouden
8 januari 2012 om 18:37 #179701761 weber dcoe 40mm met een ander nokkenstokje en dan laten afstellen
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
8 januari 2012 om 18:54 #17970177..
8 januari 2012 om 19:10 #17970178ik ga eens kijken voor een weber voor op men 1200s maar iemand idee wat me dit zou kosten ?
8 januari 2012 om 19:49 #17970179iemand ?
9 januari 2012 om 08:32 #17970180@GS2.6 wrote:
Een 1.2i nemen van een voorwiel aangedreven auto, zijn zeker rap!
die dingen hebben maar 45pk ofzo :???:
9 januari 2012 om 10:39 #17970181@Paullus wrote:
@GS2.6 wrote:
Een 1.2i nemen van een voorwiel aangedreven auto, zijn zeker rap!
die dingen hebben maar 45pk ofzo :???:
1200 van een e kadett hebben 55pk
9 januari 2012 om 11:01 #17970182Of 1.2 mpi er van maken
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
9 januari 2012 om 20:39 #17970183een complete weber set bij krause kost € 685, maar is met spruitstuk, kelken, gasmechanisme.
erop schroeven, afstellen en gaan.ik heb het blokje uit het eerder beschreven topic gebouwd en ik heb er echt mega schik van.
het kost echt een heleboel geld maar rijdt super, een vriend van mij rijdt een audi 80 2.8 v6 en die rijdt ik zoek bij het stoplicht.
toen hij voor het eerst op de bank mocht had ik 75 pk en 87nm, maar ik heb hem nu helemaal afgesteld en hij loopt veel en veel beter. dus ik moet binnenkort maar weer even langs de bank. kijken of ik de 100 kan aantippen :D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.