uh, heb wel een oplossing, echter krijg je er dan ook gratis een sloot vermogen bij.
Bij EDS motorsport kunnen ze je motormanagement aanpassen/chippen, waardoor hij meer vermogen krijgt. Ook zijn ze hier in staat om het EGR volledig uit te schakelen, en mocht je een roetfilter hebben dan kunnen ze de instellingen hiervan ook aanpassen zodat hij al eerder begint met regenereren en onder ‘normalere’ omstandigheden.
origineel gepost door 14XE
is het geen storingscode wissen???
een EGR is gewoon een soort klep meer niet
Ik moest na het vervangen van mijn EGR klep dus echt wel even langs de garage om de foutcode te laten wissen. Dat deed de comp niet zelf helaas…. Wel suf…
Iemand enig idee hoe het ERG probleem bij een V6 CDTI opgelost kan worden?
Is veel info te vinden over de 1.9 CDTI maar weinig over de v6
Heb geen idee waar dat ding zit. Kan het zijn dat schoonmaken het probleem zou kunnen verhelpen?
De VOD wilde deze klep direct vervangen ( na uitlezen ecu ), heb daar nu nee tegen gezegd.
Wat betreft uitschakelen van de ERG klep: Dit blijkt niet te kunnen bij de V6 CDTI ECU ( info opgevraagd bij EDS )
Groetjes
Mardel
Auteur
Berichten
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)