Plunjer hogedrukpomp voor Z22YH

Forumindex Forums Techniek Overige motor types Plunjer hogedrukpomp voor Z22YH

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maanden geleden door .
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18391055

    Hoi,

    Heeft iemand ervaring met deze in Polen gemaakte hogedrukpomp, die als vervanger voor de standaard membraampomp van de Z22YH aangeboden wordt?

    Ze claimen dat de motor hiermee wel 10 % ethanol houdende brandstof kan gebruiken.

    http://www.shop.f5r.co.uk/?72,en_opel-vauxhall-22-direct-f5r-high-pressure-pump

    (High pressure F5R UE116150EA fuel pump with a mounting set for Opel / Vauxhall 2.2 Direct)

    groet,

    Sander

     

    #18391061

    Ik heb er nu 30.000 km mee gereden, helaas is het aansluit pijpje niet helemaal perfect passend moet je even bijbuigen. Maar verder prima pompje, goedkoper beter en nog niet stuk door e10.

    #18391065

    Bedankt voor je reactie :) , ik ga ‘m bestellen.

     

     

     

     

    #18408467

    Hallo,

    iemand die nog zo’n plunjerpomp te koop weet?

    op bovenstaande website zijn ze uitverkocht.

    #18409066

    Ze hebben nog een bosch plunjer pomp op voorraad. Wel gereviseerd. Deze is ook elders te krijgen.

    #18411804

    Net een pomp en een brandstof regulator Besteld(was ook nog een originele).

    bedankt alvast voor de link.

    #18553521

    <p style=”text-align: left;”>Ik weet dat dit een oud draadje is, maar heeft iemand toevallig deze pomp liggen? Op de website blijven ze op niet leverbaar staan.</p>

    #18557158

    Hallo,

     

    Ik heb zojuist ook het probleem met de hogedruk pomp,

     

    Ik heb de sensor vervangen,

    Melding nog al in beeld.

     

    Vervolgens heb ik de hogedruk pomp los gemaakt en schoon gemaakt. En al de onderdelen gecontroleerd en de rubbers zijn niet kapot. Dus hier zat het probleem ook niet, wel zat er koper prut in van de pistons. Maar dat is normaal.

     

    Maar als nog heb ik de fout code

     

    3.P1191-5A Fuel Rail Pressure Sensor

     

    zou iemand enige idee hebben waar het dan aan ligt?

     

    ik moet nog wel even ATF D2 olie in doen. En dat moet namelijk op de plek waar de bruine aanslag zit zo dat je niet hoeft te boren.

     

    na wat mij verteld is.

     

    met olie vervangen. En binnen kort gaat de filter ook vervangen worden.

     

    als iemand hier inge info op heeft laat het weten graag 20250224_20325820250224_19414520250224_203455Screenshot_20250224_212342_Gallery

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.