Slechte behandeling door Opel Nederland

Forumindex Forums Modellen Mokka Slechte behandeling door Opel Nederland

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door .
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370040

    Wie o wie heeft er nog meer ervaring met slechte behandeling door Opel Nederland?

    Ik heb een Opel Mokka X van 2017 met 20 duizend km op de teller. Nu is de stoelverwarming van de bestuurders stoel in eens defect. Hierover contact gehad met Opel Nederland maar ze willen me niet eens tegemoet komen. En dragen geen oplossing aan waar je iets aan hebt. Zelfs nog geen coulance regeling. Terwijl ik op dit forum lees dat ze met andere modellen wel vaker problemen hebben gehad met de stoelverwarming.

    Komt er op neer dat de klant het zelf maar moet uitzoeken. Totaal niet klantvriendelijk. Gewoon schandalig hoe Opel met haar klanten omgaat.

    #18370041

    Onlangs exact hetzelfde mee gemaakt mbt stoelverwarming. Mijn auto is wel wat ouder en heeft meer gelopen maar blijft geen gewoon defect maar komt heel veel voor bij Opel heb ik al begrepen.

    #18370064
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.