Inloggen my opel

Forumindex Forums Modellen Grandland X Inloggen my opel

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #18368518

    Probeer in te loggen op de vernieuwde my opel site maar moet ineens mijn account weer activeren en als ik dan op de link klik krijg ik geen mail iemand anders last van

    #18368519

    Klopt, ik heb daar ook last van. Mijn glx welke in bestelling staat is ineens weg. Ook werkt de website https://my.opel.nl/api/opel/nl/nl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key=Xxxxxx niet meer

    volgens Opel NL moet ik naar de dealer gaan om dit te regelen :negative:

    #18368523

    Ik krijg wel een mail en kan inloggen op My Opel, maar mijn bestelde Grandland is nergens te vinden.

    https://my.opel.nl/api/opel/nl/nl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key=Xxxxxx doet het inderdaad niet, maar https://my.opel.pl/api/opel/pl/pl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key=Xxxxxx wel :happy02:

    #18368527

    Ik krijg ook de mail en heb me weer aangemeld. Moet mijn voertuig opnieuw zoeken maar dat lukt niet op kenteken.  Morgen maar mijn chassisnummer opzoeken.

    #18368528

    Ik heb mij ook opnieuw aangemeld en zie direct mijn voertuig staan. Moest wel nog mijn ‘huis’ dealer toevoegen. Verder vind ik de info over updates van het navi systeem (nog) niet terug op de vernieuwde website van MyOpel….

    #18368708

    Update voor de navigatie staan nog steeds niet op Myopel. Klantenservice geeft aan dat er een technisch probleem is en de ict er aan werkt. Ze verwijzen je nu door naar de dealer. Die zal niet blij zijn als iedereen daar de update gaat halen.

    #18373219

    Website werkt volgens mij nog steeds niet. Kan niet meer inloggen/registreren.

    Gisteren bij dealer geweest voor update navigatie Q3 van 2019, want zelf lukte mij dit niet. Maar de dealer lukte het ook niet.

    Ook gevraagd of zij de GLX konden verifiëren. Medewerker keek of hij water zag branden.

    Zijn er meer opelrijders met dit “probleem”?

     

    #18373225

    Bij mij werkt Myopel wel, net ingelogd.

    Updaten kaarten moet ook lukken, op dit forum vindt je alle nodige info.

    Verificatie wist ook mijn dealer niet wat hij ermee moest, maar ik heb het toch met de Myopel app werkend gekregen.

     

    #18373249

    Harry99

    bedankt voor je reactie. Ik ga het weer proberen.

    #18378514

    Ook ik ben nog maar 5 weken met mijn garage aan het ……………………..om de laatste kaart update(tom tom) te krijgen wat tot op heden NIET gelukt is.

    Ben wel benieuwd hoelang dit nog gaat duren

    #18378538

    Ja dat is vreemd ik heb het ook geactiveerd en ging vrij vlot moet ik zeggen. Ik heb ingelogd in Myopel/bevestigd/Opel connect/Live navigatie 3 jaar inbegrepen/ontdek/inloggen/dienst activeren.
    Veiligheids waarschuwingen kost € 99,- heb ik niet gedaan. Ik stap in de auto en zie in een keer Tom Tom staan in plaats van TMC. Ik moet nog zien wat het grote verschil is met TMC. Flitsmeister heb ik ook altijd aan staan. :good:

     

     

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.