Welke historische Opel modelnaam moet terugkomen?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Welke historische Opel modelnaam moet terugkomen?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275042
    #18308112

    Omega :thumb

    #18308113

    Inderdaad…omega :D :D

    #18308114

    Geen enkele kan alleen maar de History verpesten. Zie de nieuwe GT.

    #18308115

    @Andre_Ede wrote:

    Geen enkele kan alleen maar de History verpesten. Zie de nieuwe GT.

    500% mee eens

    Geld trouwens ook voor andere merken auto.s

    #18308116

    @louwe 16 klepper wrote:

    @Andre_Ede wrote:

    Geen enkele kan alleen maar de History verpesten. Zie de nieuwe GT.

    500% mee eens

    Geld trouwens ook voor andere merken auto.s

    Idd ook dat blitzz gedoe vindt ik zo jammer

    #18308117

    Een nieuwe Calibra maar dan ook in de trend zoals de eerste (en laatste) Calibra

    Dus sportief en niet te duur en niet als nice product gebouwd maar gewoon puur dus …….

    #18308118

    Manta niet, dat gaat commercieel gezien niks worden. Teveel bijsmaak en tokkiewokkie gehalte.
    GT zijn ze te laat mee, teveel andere GT’s op de markt.
    Monza, bekt lekker, en zolang die een beetje lijkt op de concept versie een regelrechte blikvanger en instant imago poetser.
    Calibra, tja… niet slecht maar denk ook dat hier weer een bijsmaak aan kleeft. Petjes factor kan meespelen in aanschaf. Dus denk niet dat ze zich hieraan gaan wagen.

    Persoonlijke voorkeur dus voor de Monza.

    #18308119

    @SimpleFace wrote:

    Manta niet, dat gaat commercieel gezien niks worden. Teveel bijsmaak en tokkiewokkie gehalte.
    GT zijn ze te laat mee, teveel andere GT’s op de markt.
    Monza, bekt lekker, en zolang die een beetje lijkt op de concept versie een regelrechte blikvanger en instant imago poetser.
    Calibra, tja… niet slecht maar denk ook dat hier weer een bijsmaak aan kleeft. Petjes factor kan meespelen in aanschaf. Dus denk niet dat ze zich hieraan gaan wagen.

    Persoonlijke voorkeur dus voor de Monza.

    geen verkeerde wagen concept Monza zie link
    http://www.autojunk.nl/2013/07/opel-monza-concept-preview

    #18308120

    @pjotter wrote:

    @SimpleFace wrote:

    Manta niet, dat gaat commercieel gezien niks worden. Teveel bijsmaak en tokkiewokkie gehalte.
    GT zijn ze te laat mee, teveel andere GT’s op de markt.
    Monza, bekt lekker, en zolang die een beetje lijkt op de concept versie een regelrechte blikvanger en instant imago poetser.
    Calibra, tja… niet slecht maar denk ook dat hier weer een bijsmaak aan kleeft. Petjes factor kan meespelen in aanschaf. Dus denk niet dat ze zich hieraan gaan wagen.

    Persoonlijke voorkeur dus voor de Monza.

    geen verkeerde wagen concept Monza zie link
    http://www.autojunk.nl/2013/07/opel-monza-concept-preview

    maar een opel gebouwd als de buick avista ziet er ook bijzonder mooi uit
    ook als insignia mogelijk

    #18308121

    Calibra versie 2.0

    #18308122

    Inderdaad Calibra!

    #18308123

    @SimpleFace wrote:

    Manta niet, dat gaat commercieel gezien niks worden. Teveel bijsmaak en tokkiewokkie gehalte.
    GT zijn ze te laat mee, teveel andere GT’s op de markt.
    Monza, bekt lekker, en zolang die een beetje lijkt op de concept versie een regelrechte blikvanger en instant imago poetser.
    Calibra, tja… niet slecht maar denk ook dat hier weer een bijsmaak aan kleeft. Petjes factor kan meespelen in aanschaf. Dus denk niet dat ze zich hieraan gaan wagen.

    Persoonlijke voorkeur dus voor de Monza.

    jij bent gelukig niet van de vooroordelen :???: :shock:
    maar de Monza stond altijd bekend als ouwe lullen coupe

    omdat de jeugd hem destijds domweg niet kon betalen

    laat het verleden lekker het verleden
    bedenk maar een nieuwe naam das sneller klaar dan een nieuw
    studie modell

    alle europese merken die n poging gedaan hebben met n retro model uit te komen
    hebben bewezen dat het niet geweldig is

    de fiat 500 is mischien nog t meest geslaagd als come back project
    maar ook daar zitten al weer varianten tussen die nergens opslaan
    net als de prijzen….

    #18308124

    @louwe 16 klepper wrote:

    alle europese merken die n poging gedaan hebben met n retro model uit te komen
    hebben bewezen dat het niet geweldig is

    de fiat 500 is mischien nog t meest geslaagd als come back project
    maar ook daar zitten al weer varianten tussen die nergens opslaan
    net als de prijzen….

    Zowel Mini als Fiat 500 zijn toch een groot succes.

    Fiat 500 hebben ze briljant aangepakt. Je pakt een Panda, schaaft het uiterlijk wat bij, plakt er een bekende naam op en je maakt ‘m 2x zo duur en mensen kopen het nog ook, zonder dat de verkopen van de originele Panda geschaad worden. Briljant.

    Vervolgens voer je dezelfde methode uit op een ander bestaand model en je plakt er XL achter en het werkt nog een keer.

    #18308125

    Ascona en dan wel RWD en geen FWD.

    #18308126

    Als zelfs BMW is begonnen met FWD, kan ik met enige zekerheid zeggen dat Opel nooit meer een RWD auto gaat maken.

    #18308127

    @louwe 16 klepper wrote:


    laat het verleden lekker het verleden
    bedenk maar een nieuwe naam das sneller klaar dan een nieuw

    En dan komen ze met ‘Adam’ (GEEN EENS EEN A AAN HET EIND!) of ‘Mokka’ :puke op de proppen…

    Ze hebben helaas al genoeg verleden over boord gegooid. Kom maar weer terug met een icoon uit een roemrijk verleden.

    (en even een nieuwe Astra GSI aub!)

    #18308128

    Ik vind Adam nog lang niet zo belachelijk als Karl, maar beiden hadden wat mij betreft een stuk hipper gekund om een jonger publiek aan te trekken.

    #18308129

    @warhamstr wrote:

    @louwe 16 klepper wrote:


    laat het verleden lekker het verleden
    bedenk maar een nieuwe naam das sneller klaar dan een nieuw

    En dan komen ze met ‘Adam’ (GEEN EENS EEN A AAN HET EIND!) of ‘Mokka’ :puke op de proppen…

    Ze hebben helaas al genoeg verleden over boord gegooid. Kom maar weer terug met een icoon uit een roemrijk verleden.

    (en even een nieuwe Astra GSI aub!)

    Waarom zou er dan n A aan het eind moeten??
    Hebben lang niet alle modellen gehad…..

    Noem
    Kadett
    Senator
    Commodore
    Diplomat
    Rekord
    Admiraal..
    Gt

    Later
    vivaro
    Combo
    Speedster

    Enz enz

    #18308130

    met Manta en Ascona begon pas de A op het eind…

    #18308133

    @Kadett1.2 wrote:

    met Manta en Ascona begon pas de A op het eind…

    Maar sinds de komst van de Astra hadden ze het allemaal. Op de Isuzu Monterey en de Renault Vivaro enzo na dan.

    #18308131

    De O is van de bedrijfswagens, Combo, Vivaro, Movano, Campo.

    Maar is eigenlijk altijd wel een afwijking geweest, nu de ADAM en de Karl.

    #18308132

    Vroeger waren de namen ook zee
    Marine gerelateerd..

    Zijn ze ook vanafgestapt….

    Ik zie geen reden terug te gaan naar de.oude tijd

    Je moet gewoon in de oudjes blijven.rijden :thumb

    #18308134

    @Andre_Ede wrote:

    De O is van de bedrijfswagens, Combo, Vivaro, Movano, Campo.

    Maar is eigenlijk altijd wel een afwijking geweest, nu de ADAM en de Karl.

    Signum was ook een afwijker bedenk ik me nu, maar die werd dan ook door niemand gekocht.

    #18308135

    jong publiek waar moet opel dat mee trekken, het is een merk van boodschappen autootjes geworden en een insignia zonder v6 is ook in de top klasse geen optie

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.