vervangen inlaatpsruitstuk

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vervangen inlaatpsruitstuk

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265728

    ik heb een Opel Signum Z1.9DTH 150pk

    inlaatspruitstuk moet vervangen worden
    iemand enig idee wat de kosten zullen zijn van een nieuwe inlaatspruitstuk en
    hoelang zo iets duurt om het te vervangen

    #18232622

    Volgens mij is het vervangen wel een aardig klusje als ik het me herinner

    #18232623

    Ja ik geloof ook dat dit wel een tijdje duurt…

    #18232624

    effe zoeken is al eerder aanbod geweest
    je bent niet eerste maar ook zeker niet de laatste

    #18232625

    Distributie moet eraf,brandstofpomp eraf,Brandstofleidingen,is idd mooi klusje.

    #18232626

    Is een beste klus. Zoals boevengenoemd moet alles er af ( en eenmaal je distr.riem er af meteen een nieuwe plaatsen! ) . Totale klus neemt zo’n 6 uur in beslag.
    Een nieuw inlaat spruitstuk kost rond de 400 euro bij de VOD.

    Als je naar KCPerformance gaat dan lassen ze de wervelkleppen van je inlaatspruitstuk dicht en vervangen ze je distr.-set en waterpomp meteen. Jurgen (Raaf) heeft dit al laten doen en de mijne staat ook op de nominatie om dit binnen 7.000km te laten doen ( dan is mijn distr.-set aan de beurt , en laat ik meteen het inlaatspruitstuk aanpassen.)

    #18232627

    @speaker wrote:

    Is een beste klus. Zoals boevengenoemd moet alles er af ( en eenmaal je distr.riem er af meteen een nieuwe plaatsen! ) . Totale klus neemt zo’n 6 uur in beslag.
    Een nieuw inlaat spruitstuk kost rond de 400 euro bij de VOD.

    Als je naar KCPerformance gaat dan lassen ze de wervelkleppen van je inlaatspruitstuk dicht en vervangen ze je distr.-set en waterpomp meteen. Jurgen (Raaf) heeft dit al laten doen en de mijne staat ook op de nominatie om dit binnen 7.000km te laten doen ( dan is mijn distr.-set aan de beurt , en laat ik meteen het inlaatspruitstuk aanpassen.)

    Hey speaker wervelkleppen dichtlassen? Wat is hier het voordeel van en kan dit ook bij benzine?

    #18232628

    Of ’t bij de benzine ook kan weet ik niet. Vraag ’t kcp king:
    Hierbij ook een kleine nuance;

    Het stangetje en de kleppen worden in z’n geheel verwijderd.
    De overgebleven gaten worden met op maat gedraaide dremels en locktight gedicht.

    In combinatie met een gesloten egr zorgt dit er voor dat het dichtslippen van je inlaatkanaal sterk vermindert. Hierdoor krijgt je motor de gevraagde hoeveelheid lucht waar door ie beter loopt.

    Groet jraaf

    #18232629

    My bad Raaf!!

    #18232630

    No problemo Peet, de eerste die Pieter deed was idd laswerk.
    Maar die jongens maken eerst een prototype en vervolgens ‘volmaken’ en perfectioneren ze dat king:

    Goude handjes daar bij kcp :thumb
    Groet jraaf

    #18232631

    @jraaf wrote:

    No problemo Peet, de eerste die Pieter deed was idd laswerk.
    Maar die jongens maken eerst een prototype en vervolgens ‘volmaken’ en perfectioneren ze dat king:

    Goude handjes daar bij kcp :thumb
    Groet jraaf

    oud topic ff op reageren :D

    bij de nieuwere type inlaat kan het alleen dicht gelast worden de dopjes van kcp passen maar tot bepaald serie nummer.
    Mijne wordt vandaag opgestuurd voor dicht lassen :D

    Mvg Timothy

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.