Subaru td04 turbo

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Subaru td04 turbo

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254663

    Sinds kort ben ik in het bezit van een td04 turbo die ik op mijn c20ne ga bouwen..
    Nu is alleen mijn vraag: Waar dienen al de aansluitingen voor op de turbo?

    Je zult wel denken, raar, je gaat een td04 aanschaffen maar hebt nog niet echt een idee
    van hoe of wat, dat klopt, maar moet zeggen dat ik niet had verwacht dat er meer dan 2 slang/leiding aansluitingen op zouden zitten. Heb al op google gezocht naar plaatjes van een gemonteerde, maar is niet echt duidelijk hoe de aansluitingen zittten. Dus heb toch maar de knoop doorgehakt het te vragen.

    Mocht iemand mij kunnen helpen, graag! ;)

    De td04:

    :jerry

    #18098142

    meer foto’s zijn altijd handig :P

    maar zoiezo olie in en olie uit.. en daarnaast water in en uit.

    die met die knijpklemmmen is zoals ik het zie je olie

    #18098143

    Haha, ja ik weet het, sorry, maar veel onhandige foto’s op google. king:
    Freek heeft ook dit type turbo gebruikt maar die heeft hij ook niet watergekoeld, alleen oliegekoelt,
    dus kan je die gewoon afdoppen op een of andere manier denk?



    :thumb

    #18098144

    kun je afdoppen, of lekker open laten
    had zelf geen td04 genomen maar een t3
    zijn kant en klare spruitstukken voor

    #18098145

    Ik zou wel de waterkoeling erbij aansluiten.
    Stelt niet zo heel veel voor om dat aan te sluiten. Een beetje slang en klaar.

    Heb hier ook nog diverse turbo’s liggen voor projecten.

    #18098146

    Ik heb de waterslangen wel aangesloten ;)

    Kijk maar in mijn topic op het corsa A forum :)

    http://corsaa.forum2go.nl/drag-race-circuit-hok-a1-corsa-project-t802-315.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Als je het topic hebt bekeken (gelezen) en er zijn nog vragen, dan kan ik die wel beantwoorden.

    #18098147

    Ik rij met een subaru cross maar dan met een TD05 turbo.
    Best dat je ze waterkoeld, is er ook gewoon voor gemaakt he.
    Dus die “ijzeren” leidingen zijn de waterkoeling en bovenop het ijzeren “verroeste” gedeelte tussen de in en uitlaat zit
    een banjobout voor oliesmering.
    De dikke darm die naar onder gaat de carter terug in.

    #18098148

    Thanks ;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.