Forumindex › Forums › Modellen › Astra › dagrijverlichting
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 9 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
6 januari 2013 om 22:43 #17254211
hey nou heb ik een mooie set dagrijverlichting gehaald
maar nu loop ik tegen een paar problemen op
het gaat me om 3 kabels
zwart-connect to negative (-) or ground) dit is naar mijn weten gewoon massa
geel- connect to possitive (+) of the position light dit zegt me helemaal niks
wit – connect to positive (+) or source behind the ingnition switch (waar zit die)
hoop dat iemand meer weet :vertag7 januari 2013 om 21:47 #18091929niemand ? :hmmz
7 januari 2013 om 21:57 #18091930hoi geel gaat naar + van constante plus..
en die witte kan je volgens mij aan sluiten op de + van je stads licht..
als je dan auto start gaan de lampen aan,,en gaat weer uit als je stadslicht aan zet..
ik werk met een relay er tussen,,maar ik heb hem op gedempt grootlicht aan gesloten..vond ik mooier..
en anders eerst ff met voeding proberen..
succes bert
7 januari 2013 om 23:34 #18091931dank je wel ben er uit heb hem al getest :thumb
9 januari 2013 om 11:41 #18091932Had het nog niet gelezen, maar wit is constante 12V, zwart is massa en de gele moet bij je dimlicht gezet worden, die laatste zorgt er namelijk voor dat als je gewone verlichting aangaat de dagverlichting uitgaat (is verplicht)
Mark
9 januari 2013 om 16:34 #18091933Hoe sluit je die ene draad aan op het dimlicht dan, kan dat zonder in je originele kabelboom te hakken en zagen?
9 januari 2013 om 17:03 #18091934Gaat niet zonder de behorende draad te gebruiken, mooiste is om die draad door te knippen.
En ze dan aan mekaar vast solderen en wel een stukje krimphoes erbij gebruiken.9 januari 2013 om 17:38 #18091935En hoe zit dat dan met je boordcomputer? Gaat die geen melding weergeven van een kapotte lamp ofzo?
10 januari 2013 om 23:09 #18091936bij mij niet is al een oud beestje :vertag
de + sluit ik aan in mn zekeringskastje anders zou ik het niet weten11 januari 2013 om 05:31 #18091937Ik heb de mijne via een appart knopje lopen (a) dus kan hem aan en uit zetten wanneer ik wil!! Ookal heb ik hem eigenlijk altijd aan. Heb er nog nooit last mee gehad :D
12 januari 2013 om 11:31 #18091928ja je kunt ook van die blauwe dingen gebruiken,,gebruiken ze ook vaak bij trekhaak aansluiten..maar ik soldeer het liever ook..
heb ik meer vertrouwen in…
gr bertje :agent
12 januari 2013 om 15:09 #18091938zo heb alles aangesloten op 1 draad na de (witte) die op het contactslot moet
heb hem rechtstreeks op de goede zekering aangesloten dat werkte goed
waar kan je de kabel het beste doorvoeren van de motorruimte naar binnen ?12 januari 2013 om 19:43 #18091939@crazijbertje wrote:
ja je kunt ook van die blauwe dingen gebruiken,,gebruiken ze ook vaak bij trekhaak aansluiten..maar ik soldeer het liever ook..
heb ik meer vertrouwen in…
gr bertje :agent
Die blauwe dingen absoluut niet gebruiken, vroeger of later krijg je er problemen mee.
Mark
12 januari 2013 om 21:27 #18091940heb het zooitje er al onder en werkt perfect :thumbup
15 januari 2013 om 22:05 #18091941wil jullie verder geen foto onthouden ben er zelf tevreden mee
21 januari 2013 om 09:15 #18091942nice heb je ook een linkje , waar je de drv vandaan hebt ?
1 februari 2013 om 22:53 #18091943nl power
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.