Astra G vraagjes verlagen en turbo

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G vraagjes verlagen en turbo

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253958

    Hallo,

    Ik ben nu al een tijdje bezig met mijn astra,
    Ik wil graag een turbo op mijn astra 1.8 16V
    Is dit haalbaar en wat zou dat gaan kosten denken jullie..?

    Ik heb een schroef set opde auto gemonteerd en die staat op -70mm voor en -60mm achter.
    Moet ik nou wel of geen stabilisator stangen monteren en waar is het et belangrijkst ?

    Hoop dat jullie me antwoord kunnen geven,

    Groeten

    #18088695

    Ik zou ze dus wel monteren de stabis. maar met een schroefset gaat dit waarsniet meer. en een turbp is niet haalbaar… dit is gewoon te duur. heel je blok moet uit elkaar. andere zuigers, zuigerveren e.d. aangezien de druk heel anders is!!! Cimpressieverhouding is heel anders..

    #18088696

    Oké, duidelijk is een supercharger een oplossing dan ?

    #18088697

    Ik denk eerder aan een andere auto? king:

    #18088698

    Ja gewoon lekker sparen voor een opc2

    #18088699

    Voor €3750,- heb je een complete turboset bij dbilas en voor €640,- monteren ze alles. Ze raden je dan wel aan om de remmerij te upgraden (+/- €800,-) en zit je op 200 tot 235pk.

    Als je dit geld bij je astra legt heb je volgens mij een hele mooie opc turbo of coupe turbo voor!
    Bijvoorbeeld die van predator (€7000,- ofzo? 280 pk?)

    #18088700

    Hèhè ja dat wordt wel wat te gek..

    #18088702

    staat op marktplaats een c20let te koop voor 1800 welke al passend is voor een astra g

    std 204pk, na chippen + minimale aanpassingen goed voor 300pk

    #18088703

    Kan je die er zo inhangen dan? Want ik heb daar inderdaad voorgekeken

    #18088704

    die past er zo in ja

    als je goed kijkt zie je dat die nu in n schade astra g hangt

    dicky heeft alle steunen enzo erbij voor n astra g ( iig aangepaste steun RV distrizijde ) en je kan evt je eigen versnellingsbak gebruiken ( als je nu n x18xe hebt, geen x18xe1 )

    #18088705

    C20let inbouwen betekend ook dat die RDW gekeurd moet worden.
    En dat is niet goedkoop meer ivm die europese richtlijnen, alles vanaf bwj 1998 moeten dan die keuringen ondergaan.

    #18088706

    Ouch, ik ga het allemaal is nazoeken! Bedankt voor het advies jongens

    #18088701

    Ik weet dit namelijk uit eigen ervaring.

    Lag eerst een x18xe1 in en nu een X20XER OPC1 motor.
    Ben aangehouden en had hem niet op papier gezet ,kreeg een dure boete en moest me tevens gelijk gaan melden bij het RDW.
    En mocht er niet meer mee gaan rijden , had het geluk dat het dicht bij me huis was ,want anders hadden ze hem meegenomen.

    Ben toen met een 1dags kenteken naar Zwolle gereden voor een RDW keuring en kreeg daar te horen dat ik er ook mee naar
    de Testbaan van het RDW in Lelystad moest. Daar doen ze de remmentest het geluid aan de achterkant en de voorkant en ze testen ook de km teller of deze afwijkt. Remmen test betekend dat ze met 160km per uur bot op de rem gaan staan dit doen ze 5 tot 6 x achter elkaar. Daar is die van toen mij wel met vlag en wimpel doorheen gekomen :D

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.