Kachelhuis demonteren

Forumindex Forums Modellen Astra Kachelhuis demonteren

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252199

    Hallo,

    Heb hier een astra G staan uit 1998 met x1.6szr motor daar moet het kachelhuis van vervangen worden nou was mijn vraag is dit een beetje zelf te doen wie kan mij vertellen hoe het dashboard vast zit en waar en wat er extra nog los moet.

    Het midden console is er al uit(How to van het forum) auto heeft geen airco.

    Luuk

    #18065798

    Ik heb hier nog een compleet werkend kachelhuis met bedieningspaneel voor airco liggen. Als je een beetje handig bent kan je zo airco op je auto bouwen, zeker als je oude kachelhuis er toch uit moet!

    #18065799

    Bedankt voor je aanbod, maar ik hou het het gewoon bij arko :D handigheid zit wel goed maar om er airco op te bouwen komt er natuurlijk wel wat meer bij kijken airco pomp leidingen condensor etc.

    Maar als ik het geld had was het zeker een optie.

    Kan jij mij vertellen hoe het dashboard ongeveer vast zit en wat er los moet zag in jou topic dat je ecc had ingebouwd dus jij moet het wel weten ;) Knappe coupé trouwens vooral die wielen :wub

    #18065800

    Ja ik kan het wel… maar tis echt teveel werk om te typen.. sorry.. het is echt een grote klus. En daarom zeg ik, als het dan toch los moet kan je net zo goed een kachelhuis erin zetten dat al voorbereid is voor airco.

    Thanx for compliment!

    #18065801

    Bedankt voor je antwoord, ga er zoiezo aan beginnen zie wel waar ik strand heb al een aantal dashboards uit mekaar gehaald maar dat waren allemaal renaults(trucks).

    Maar ik dacht als iemand nou een goede werkwijze had had ik die graag willen horen scheelt weer tijd en misschien een hoop werk.

    Luuk

    #18065802

    Als je er ervaring mee hebt dan heb je het dash er wel met een uurtje uit, wat moet er ondermeer los:
    -complete dashboard eruit, stuur eruit, tunnelconsole eruit, dwarsbalk onder dashboard eruit, wisselaar in kachelhuis loskoppelen van koelvloeistof circuit. kachelhuis zit ook nog met paar torxen onder de motorkap aan het schutbord vast en dan ben je er wel zo’n beetje…Dan nog alles weer inbouwen :shock:
    Waarom moet het kachelhuis eigenlijk vervangen worden?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.