aan sluit schema voor zonder kachel te rijden c kadettc20let

Forumindex Forums Modellen Kadett aan sluit schema voor zonder kachel te rijden c kadettc20let

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250337

    hoi

    ik kan nergens een ansluit schema vinden zonder kachel te rijden r nico
    heeft iemand dit

    gr nico

    #18045329

    kachel kun je gewoon weglaten
    wat valt daar dan aan aantesluiten :wtf

    mischien begrijp ik de vraag wel verkeerd hoor?????

    #18045330

    Dat was precies mijn gedachte. Zonder kachel geen aansluitingen?
    Maar met alleen het weg halen van de kachel gaat het nog steeds niet passen, daar heb je een slijptol voor nodig. (maar dat weet je waarschijnlijk wel ;) )

    #18045331

    of hij moet al de “water/koelvloeistofleidingen) bedoelen
    tjah daar kun je gewoon een slangetje overheen zetten of eventueel afdoppen ;)

    maar das niet m,n eerste gedachte als t om n schema gaat??

    #18045332

    nou bij de 16v had ik van de kop naar de kachel nu heb ik geen kachel meer was de vraag hoe ik de c20let aan moet sluiten wand deze heeft op de turbo ook waterslagen en de kop heeft ook koeling nodig op manta blog staat een aansluiten voor de 16v met kachel nu wil ik zonder

    #18045333

    Ik vraag me alleen af waarom je zonder kachel wilt rijden?? Ik zie er het nut niet van in.
    Als je een kachel hebt, kun je je ramen beter ontwasemen en heb je nog altijd een extra radiator voor noodgevallen.

    #18045334

    Gewoon aanvoerslang op de afvoer doen dan is het goed dus van de kop naar het kunstof pijpje.

    Groeten bas.

    #18045335

    De kunstofpijp wordt meestal niet gebruikt bij de achterwiel aandrijvers. Maar zoals hierboven inderdaad staat, hij moet wel op dat deel van het circuit komen.

    #18045336

    nou ik heb de kagel weg gehaald voor de onsteking
    stond er op manta blog het schema hoe je een 16v moet aan sluiten maar nu licht de turbo er in
    en deze heeft waterkoeling op de turbo en er zit geen kagel meer op nu wil ik wel dat de kop gekoeld word en de rest ook
    en die kagel wil ik niet auto rijd aleen in de zomer

    #18045337

    en die pijp heb ik wel nog aleen rvs en ziten 2 aansluitingen op vandaar de vraag

    dit was nog met de 16v

    #18045338

    Als ik het goed heb, dan heb je maar 2 aftakkingen nodig: 1 voor je spruitstuk, en 1 voor de kachel. (En natuurlijk 1 naar je radiator)
    Dus die je over houd van de kachel rechtstreeks naar je kop? Ik zie trouwens vrij vaak (engelse fora) dat ze de aansluiting op de kop afdoppen. Dit zou bij mij ook niet de voorkeur hebben, maar blijkbaar kan het wel…….

    #18045339

    ik heb ook de aansluitingen gewoon met elkaar verbonden dus de aanvoer van de kachel naar de afvoer van de kachel
    ik rijd ook zonder kachel maar heb wel ff een paar ventilatoren onder het dach gemaakt voor de ventilatie ben je wel nodig als het gaat regenen dan beslaan je ruiten en natuurlijk voor de apk

    #18045340

    dan kun je hem gewoon doorverbinden

    maar je moet wel minimaal iets van een ventilator hebben om je voorruit te kunnen ontwazemen
    anders kom je niet meer door de apk ;)

    #18045341

    @a-manta-turbo wrote:

    ik heb ook de aansluitingen gewoon met elkaar verbonden dus de aanvoer van de kachel naar de afvoer van de kachel
    ik rijd ook zonder kachel maar heb wel ff een paar ventilatoren onder het dach gemaakt voor de ventilatie ben je wel nodig als het gaat regenen dan beslaan je ruiten en natuurlijk voor de apk

    kan je me vertelen hoe je dat gedaan heb dan en zoon ventilater maak ik ook wel

    apk heb ik zoon ding voor zet je op het dechsbord

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.