kan dicht opgelos

Forumindex Forums Techniek Cih kan dicht opgelos

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247253

    hoi ik heb een ascona a uit 1974 gekocht en van eddie heb ik een groep n uitlaat met Spaghetti uitlaat gekocht ben er zeer blij mee maar nu ik de uitlaat er onder heb past mijn inlaatspruitstuk niet meer op mijn cih 16n door de Spaghetti uitlaat
    de inlaatspruitstuk komt tegen de Spaghetti aan nu kan ik er webbers op doen maar het blijf een 16n mijn vraag is nu is er een andere oplosing want het lieft blijf ik met de orginele carburateurs rijden wie weet wat ik kan doen zo dat het weer past ik zal morgen wat fotos posten alvast bedankt gr co

    #18001912

    ha ko
    was al int manta gedeelte aan het zoeken

    idd inlaat komt tegen uitlaat spruit stuk aan weet nl nie of die van 1900 /2.0 ook past

    iig heb ik de foto s samen gevoegt omdat ik enkele foto niet on uploaden te weinig pixels

    hoop dat het zo wat duidelijk is voor andern

    WIE OWIE WEET De oplossing
    ?????

    #18001913

    Injectie van een 1.9

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

    #18001914

    Succes

    Mvg Daniel

    #18001915

    Of een spacer plaat maken voor je inlaat zo dat het spruitstuk meer naar de veerpoot staat

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

    #18001916

    bedankt eddie voor de fotos
    kiyamizio bedoel je doorzaagen 2 pijpjes er tusen lassen van 8cm dat zou de oplosing kunnen zijn als je dat bedoel

    #18001917

    is van een 1900 niet groter?
    dan zou dat toch ook kunnen
    bij mijn rekord 2,0 heb ik toen stuk van mijn koelribben af geslepen weet ik nog wel maar das al lang geleden

    #18001918

    Je kan je pijpjes verlengen of een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk kan dan een dubbele pakking

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

    #18001919

    Je kan je pijpjes verlengen of een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk kan dan een dubbele pakking

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

    #18001920

    bedankt alvast voor het mee denken
    een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk die snap ik niet zo heb je er een voorbeelt van
    als je pijpjes verleng dan krijg je aan de binnen kant een naat kier kan dat invloed hebben of merk je er niks van
    wand dit lijk me tot nu toe de beste oplosing nogmaals bedankt voor het mee denken ik ben hier maar een leek in
    maar zo leer ik ook weer eens wat gr co

    #18001911

    hoi vandaag het inlaatspruitstuk af gegeefen om er 8cm tussen te laaten lassen hoopen dat het luk

    :thumbup maar als het lukt dan post ik een foto gr co

    #18001921

    Ben benieuwd zal wel goed komen

    #18001906

    Jij hebt een spaghetti voor een injectie uitvoering, die voor de carburateur versie gaat gelijk vanaf de kop al naar beneden, denk dat het ’t makkelijkste is om een andere spaghettiepijp te nemen.
    Of je gietijzeren spruistuk te houden en daar een groep N systeem aan te schroeven, groep A is zowiezo te dik voor een 1600, of je moet plannen hebben om er in de toekomst een dikkere motor in te schroeven.

    #18001908

    Nou ist gelukt met lassen ?

    #18001910

    ik hoor het maandag eddie want ze moesten effe zoeken naar de pijpjes want die moeten inwendig wel even groot zijn
    maar ze kunnen een hoop hier bij dat bedrijf ik hou de moet er maar in word vervolgt gr co

    #18001909

    Oke mooiste was eigenlijk dat je er nog 1 had kon je daar stuk afslijpen

    #18001907

    denk je wel aan je luchtfilter, dat deze dadelijk niet ergens tegenaan komt ???
    slang voor carterontluchting te kort is?

    en wat kees al aangeeft, andere spagettie nemen op een 1600n
    en helemaal beter…eerst een motor waar de spagettie ook nut heeft !

    #18001899

    hoi jongens nou het is niet gelukt hoor jammer denk dat ik de spaghetti er maar af haal ze konden geen pijpjes vinden in die dikkte van aluminium ik kijk nog effe verder word weet vervolgt gr co

    #18001905

    Evt ruilen voor een carberateur versie effe op mp te ruilaan bieden

    #18001904

    Ik denk dat je beter een 2.0s kan kopen of een 1.9s. Rijd een stuk fijner meer koppel onderin. En niet echt in eens meer verbuiken

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

    #18001902

    Gewoon injectie op zetten, is heel weinig werk en super resultaat. Ik heb ook een 1600 en heb er injectie opgebouwd met een spaghetti en groep a en open filter, blokje wordt er super vlot van :thumb

    #18001903

    Had het al eerder aangeboden maar werdt toen volledig genegeerd.
    Heb eventueel dus een extra inlaat spruitstuk voor je van een 1.6.

    Mvg Daniel

    #18001901

    hoi sorry daniel dat is effe langs me heen gegaan dat was niet de bedoeling van mij
    is het er zo een als bij mijn er op zit inlaat met uitlaat aan elkaar vast wat wil je er voor hebben pm me maar
    hoi hendri heb je er een op van een 2 liter
    kiyamizio ik zit er wel aan te denken om effe verder te spaaren voor een 2.0i of een 2.2 blok
    eddie bedoel je de spaghetti ruilen voor een carberateur
    gr co

    #18001900

    idd precies dezelfde.

    Wil er 10.000,- voor hebben, maar heb je de prijs gepmt waar die voor weg mag.
    En natuurlijk zonder eventuele verzendkosten.

    #18001922

    Nee evt te ruil zetten voor een spagetty van een carberateur versie

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.