Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett E uit 1990 met 1.2SC motor??
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2012 om 18:28 #17246157
http://nl.kapaza.be/antwerpen/opel-kadett-1200-ls-61289449.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Een Kadett E2 uit 90 met 1200 motor,nog nooit gezien!
Dacht dat t blokje vanaf modeljaar 1989 vervallen was.
In Belgie blijkbaar dus niet.5 februari 2012 om 18:32 #1798796427000 echte km’s? :O :wub
5 februari 2012 om 18:39 #17987965vond dat de mijne met 61000 al weinig gelopen had…maar geen idee hoelang de 1200´tjes gebruikt zijn…
@ Mr.F , tis geen kadett maar de km’etjes kunnen nog lager http://auto.marktplaats.nl/opel/521770012-opel-calibra-2-0i-automaat-schuifdak-met-origineel-13000-km.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
5 februari 2012 om 18:45 #17987966sowieso kan je in Belgie heel leuk spul vinden,soms ook hele aparte kleuren of uitvoeringen,vaak ook heel niet duur.
Maar de 1200 E2 Dett was nieuw voor mij5 februari 2012 om 18:47 #17987967Die Calibra :wub
Mijn Astra F CD komt oorspronkelijk ook uit Belgie, van een oude dame geweest heb hem met 68.000 km gekocht :)
5 februari 2012 om 19:37 #17987968hahah, hebben jullie die brandblusser gezien naast de bestuurders stoel ?
Veel vertrouwen heeft de eigenaar blijkbaar niet in deze Opel.
maar of er nog een 1200 motor in een Kadett van 1990 zit ?
Dat is nieuw, ook voor mij !Rik :)
5 februari 2012 om 19:40 #17987969Dat is verplicht in Belgie, mijn Astra heeft er ook een onder de passagiersstoel :)
5 februari 2012 om 19:44 #17987970ik heb een brandblusser in mijn kofferbak liggen…tis meer voor het geval dat…kan beter hem altijd erin hebben liggen en nooit nodig hebben dan hem nooit in de auto hebben liggen en het 1 keer nodig hebben.
5 februari 2012 om 19:49 #17987971Volgens mij is mijne al lang verlopen toch maar eens vervangen :angel
5 februari 2012 om 19:56 #17987972Ik ben BHVer en EHBOer.
Ik heb geleerd dat je met zo’n brandblussertje amper 20 seconden de tijd heb om te blussen.
Ik hoop dat het iemand lukt om in die 20 seconden een (beginnend) vuurtje geblust te hebben.
En wat is het ? Poeder of sproeischuim ? Ook heel belangrijk….Rik :)
5 februari 2012 om 19:58 #17987973Geen idee, nog nooit naar gekeken wat’t is.
Maarja, ook die 20 seconden kunnen schelen of je hele auto afbrand of juist niet ;)5 februari 2012 om 19:59 #17987974@asconahobbyist wrote:
http://nl.kapaza.be/antwerpen/opel-kadett-1200-ls-61289449.htm
Een Kadett E2 uit 90 met 1200 motor,nog nooit gezien!
Dacht dat t blokje vanaf modeljaar 1989 vervallen was.
In Belgie blijkbaar dus niet.Ik weet wel zeker dat er iets niet klopt aan de auto!
dat blokkie werd idd niet meer gebruikt!zou best wel eens een ander kenteken ingelast zijn!
zo heb ik jaren geleden een originele champion gehad met een kenteken van 88! Na aankoop kwam ik er achter dat omgekat was en heb ik m gesloopt!5 februari 2012 om 20:02 #17987975een ander kenteken ? lijkt me niet dan was ie ook niet van 1990… als die 12sc op kenteken staat uiteraard.. Ik weet niet of dat in belgie getjekt kan worden op een soort gelijke manier als hier in nederland met de rdw site..
5 februari 2012 om 20:04 #17987976Belgen zijn altijd een beetje anders qua uitvoeringen ed hoor ;)
5 februari 2012 om 20:13 #1798797712sc lijkt qau uiterlijk nogal op de 13n die wel in latere modellen lag!
Dus zou best wel kunnen en het was maar een idee!
t klopt niet iig. Kan ook best een 1.2 in gelepeld zijn.5 februari 2012 om 22:30 #17987978@patrick v voorn wrote:
12sc lijkt qau uiterlijk nogal op de 13n die wel in latere modellen lag!
Dus zou best wel kunnen en het was maar een idee!
t klopt niet iig. Kan ook best een 1.2 in gelepeld zijn.nee toch,een 12SC is een OHV blok,de 13N is al een OHC.
http://nl.kapaza.be/antwerpen/opel-kadett-1-2-61043127.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
hier nog een ,een 12S Life uitvoering met 4 bak!
rare jongens,die belgen………5 februari 2012 om 22:49 #179879791200CC??
5 februari 2012 om 23:12 #17987980@astraTD wrote:
1200CC??
jaja,55 woeste stampende paarden.
Maar die stampen na 4 ton nog,die blokkies zijn niet stuk te krijgen!
Heb een 12SC kadett sedan op gas gehad,van een bekende overgenomen destijds.
Kon het niet bevestigen vanwege de 5 cijferige teller maar gezien de APK formulieren moet ie ruim 6 ton hebben gelopen.
Mooie was dr wel af maar hij liep nog als een trein!6 februari 2012 om 05:54 #17987981@asconahobbyist wrote:
@patrick v voorn wrote:
12sc lijkt qau uiterlijk nogal op de 13n die wel in latere modellen lag!
Dus zou best wel kunnen en het was maar een idee!
t klopt niet iig. Kan ook best een 1.2 in gelepeld zijn.nee toch,een 12SC is een OHV blok,de 13N is al een OHC.
http://nl.kapaza.be/antwerpen/opel-kadett-1-2-61043127.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
hier nog een ,een 12S Life uitvoering met 4 bak!
rare jongens,die belgen………Idd daar heb je een punt!
Maar goed niet iedereen ziet het verschil, dus alles is mogelijk.
kan ook heel goed een hele eerlijke auto zijn.6 februari 2012 om 08:39 #17987982Niet zo vreemd dat in Belgie de 1.2 nog doorgeleverd werd, je betaalt aldaar belasting naar fiscale pk’s. De 1.2 valt in een gunstiger tarief, en is dus voor veel mensen aantrekkelijk.
6 februari 2012 om 10:41 #17987983zou het niet een auto kunnen zijn die in 1989 gemaakt is en in 1990 op kenteken gekomen is.
dit vanwege de jaarwisseling ofzo, dat ie dus een jaar jonger is en meer opbrengt bij verkoop -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.