Brandstofdruk is niet regelbaar.
Meer of minder druk gaat je trouwens niet helpen bij de APK. Als de motor via de lambdasensor ziet dat de verbranding niet optimaal is, wordt gewoon de injectietiming aangepast.
De trucjes die je met een carburateur uit kan halen, gaan niet op bij een elektronisch geregeld injectieblok.
Als hij de meting nu niet haalt, en het blok is verder goed, dan zal je moeten zoeken of er toevallig een gaatje in de uitlaat zit of je katalysator vervangen.
En anders is mogelijk de lambdasensor rot en moet je die verwisselen.
Edit:
Ik heb eht niet getest of uitvoerig onderzocht, maar ik verwacht dat je de druk eventueel een halve bar kan aanpassen door een andere regelaar te monteren, maar dat de motor daar elektronisch op kan reageren. Hij zet de injector dan gewoon iets langer/korter open.
Het ding heeft geen sensors voor jan-met-de-korte-achternaam. Hij regelt bij op basis van gemeten waarden.
Enige situatie waarin een hogere druk interessant is, is wanneer je de motor aanpast zodattie meer lucht kan opslurpen, en de injectoren het niet bij kunnen benen op de standaard druk.
Bijvoorbeeld wanneer je een turbo ombouw doet.