Slechte verstuivers

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Slechte verstuivers

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235009

    Beste medeforumleden, Omdat mijn Vectra B 2.2DTI slecht start heb ik besloten de verstuivers is stuk voor stuk vacuum te trekken, Retourleidingen en de rubber ribgen zijn al eens vervangen geweest,
    Nu heb ik begonnen met cilinder 1, Deze kreeg ik niet vacuum getrokken, Cilinder 2 weer wel, Ik trek elke verstuiver vacuum, Zouden jullie de verstuiver + verstuiverbrug vervangen of hoe zouden jullie dit aanpakken? Mvg Bart

    #17847326

    Je kan je verstuivers gewoon laten reinigen.

    Ik heb die van mij laatst laten reingen en testen voor €25 euro per stuk.
    Gewoon even rondvragen bij motorrevisiebedrijven, er zijn er genoeg die het doen.

    #17847327

    Heb hier gehoord bij een revisiebedrijf, En revisie kost 125€ stuk,
    Mvg
    Verstuivers zijn allemaal getest, Cilinder 1&4 verliezen snel vacuum, Cilinder 2&3 zijn goed

    #17847328

    hoe werkt vacuum trekken van de cilinders :hmmz

    Raymond

    #17847329

    Verstuiver vacuumtrekken;)

    #17847330

    oh ik las het inderdaad verkeerd.

    maar de vraag blijft?

    hoe werkt dat vacuumtrekken van de verstuivers/injectoren. :hmmz

    op druk afpersen ken ik wel.

    Raymond

    #17847331

    Retourleiding vacuumtrekken, hier mag normaal geen diesel uitkomen, indien wel, loopen de leidingen leeg.

    #17847332

    vindt het toch raar, als je verstuivers test doe je dat toch onderdruk. kijk je of hij goed kraakt en dat het nevelbeeld goed is of de openingdruk goed is.
    als hij in het retour systeemlekt zou hij toch naar biuten moeten lekken als hij draait?
    zijn de gloeibougies nog goed . komt er uberhoud spanning op de gloeiers te staan.

    oh dit zag ik http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/475369625-verstuivers-voor-opel-y22dtr-2-2dti-gereviseerd.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    voor de vraagsteller.

    Raymond

    #17847333

    buisjes (doorzichtig) op de retour en dan starten voor een snelle verstuivertest.

    kijken of ze niet te snel vollopen met diesel, zo word een globale verstuivertest gedaan.

    daarna kunnen ze inderdaad nog gecontroleerd worden op openingsdruk en vernevelbeeld.

    willem

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.