cruisecontrol calibra

Forumindex Forums Modellen Calibra cruisecontrol calibra

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233865

    Hallo,
    Ik heb een cc-unit gekocht alleen weet niet hoe die moet worden aangesloten, de bedrading.
    Ik heb wel een schema er bij gekregen alleen kom er niet aan uit.
    En hij wordt ingebouwd in een c20xe blok.

    Dit is wat ik heb.

    En in het schema staat van:
    stekker
    A t/m K de kleuren

    cc-unit
    A Hendel (grijs)
    B hendel (rood)
    C hendel (blauw)
    D koppelingschakelaar grijs
    E massa
    F hendel (groen) + contact geschakelde ‘+’ draad
    G remlichtschakelaar zwartgele draad
    H naar OBO stekker (pin onbekend)
    J – automaat tot
    K tellerunit blauw-rood

    Greetz Jurek

    #17831413

    ik heb de koppelings schakelaardraad bij mijn Combo-B direct op contact+ gezet omdat deze lastig in te bouwen was, rest volgens schema.

    Willem

    #17831414

    ik kan de schema niet goed lezen kan je die anders naar mij toe sturen alleen dan groter?

    Greetz Jurek

    #17831415

    #17831416

    tnx

    #17831417

    Welke van de 2 contact plussen moet je dan hebben, de constante of degene die tijdens het starten tijdelijk spanning verliest?

    #17831418

    [rquote=1886439&tid=144124&author=InjectTheVenom]Welke van de 2 contact plussen moet je dan hebben, de constante of degene die tijdens het starten tijdelijk spanning verliest?[/rquote]Geschakelde plus (zwarte draad)

    #17831419

    jup

    #17831420

    Heb het zelfde ook gedemonteerd van een Omega MV6, behalve rempedaalschakelaar .. De Omega moest weg vanwegen controle op de sloperij, kenteken was al afgemeld, maar de auto stond nog bij me thuis

    Meende dat er een externe stuur unit nodig was .. zit dit in dat zwarte doosje ? de gaskabeltrek aparaat zeg maar !

    #17831421

    Klopt

    #17831422

    je hebt een verkeerde schakelaar. een remschakelaar van astra f, vectra a of calibra moet je hebben, die zijn plug and play. die witte die je hebt niet

    #17831423

    [rquote=1886457&tid=144124&author=The Undertaker][rquote=1886439&tid=144124&author=InjectTheVenom]Welke van de 2 contact plussen moet je dan hebben, de constante of degene die tijdens het starten tijdelijk spanning verliest?[/rquote]Geschakelde plus (zwarte draad)[/rquote]

    Ja leuk de geschakelde plus daar zijn er dus 2 van, 15 (behoudt spanning bij starten) en 15a (verliest tijdelijk spanning bij starten), wie van de 2 is de zwarte of zijn ze allebei zwart??

    #17831424

    [rquote=1886528&tid=144124&author=Oenatje]je hebt een verkeerde schakelaar. een remschakelaar van astra f, vectra a of calibra moet je hebben, die zijn plug and play. die witte die je hebt niet[/rquote]

    maar er is tog geen cali uitgevoert met een cc maar hoe kunnen die dan een remschakelaar hebben?

    #17831425

    nee dat klopt, maar toch is een calibra, vectra a en de astra f voorbereid op cc.

    remschakelaar gaat dienen als koppelingsschakelaar,

    #17831426

    [rquote=1886567&tid=144124&author=InjectTheVenom][rquote=1886457&tid=144124&author=The Undertaker][rquote=1886439&tid=144124&author=InjectTheVenom]Welke van de 2 contact plussen moet je dan hebben, de constante of degene die tijdens het starten tijdelijk spanning verliest?[/rquote]Geschakelde plus (zwarte draad)[/rquote]

    Ja leuk de geschakelde plus daar zijn er dus 2 van, 15 (behoudt spanning bij starten) en 15a (verliest tijdelijk spanning bij starten), wie van de 2 is de zwarte of zijn ze allebei zwart??[/rquote]In het schema staat de 15 bij het contact. Al denk ik niet dat het uitmaakt aangezien je de cruise niet aanhebt bij stilstand.

    #17831427

    Zal tezijnertijd maar voor 15 gaan zekerheidshalve :P

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.