automaat senator b aansluiting

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD automaat senator b aansluiting

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233064

    he opelfans,
    heb een motor en automaatbak 1988 nog met kickdouwn kabel,over gezet in een a senator,nuheb ik niet alle bedrading over gezet,wel voor de motor,maar nu schakelt de bak net als een ouwe 3 traps,wat is echt belangrijk om de bak goed te laten schakelen,

    #17820807

    ik denk olie en oliefilter van de automaatbak verversen/vervangen dit wordt vaak vergeten.

    welkom hier op het opel forum, ik zie dat dit je eerste post is :P

    #17820808

    waar vind ik die olie filter?volgens mij werkt de elektronica niet goed heb wel de pulsgever er tussen zitten,geeft wel singaal naar computer maar niet naar de bak,welke draaden zijn dat?

    #17820809

    filter zit boven de carterpan van de automaat bak

    dus deksel er onder uit filter vervangen en neiuwe olie der in
    maar zal ook nog wel n probleem in je aansturing zitten
    dit hoort n 4 traps te zijn dacht ik:hmmz

    #17820810

    heb hem zo uit een rijdende senator gehaald,er is niks met de olie gebeurd,
    toen schakelde hij perfeckt,er zat een week tussen,

    #17820811

    Als je een 88tig hebt heb je kans dat je nog een 03/71L bak hebt die hebben maar 2 draden aan de zijkant van je bak,kijk dat eens ff na of kijk ff op het typeschild op de bak,en vertel me eens wat daarop staat..

    #17820812

    Wat zat er oorspronkelijk in (motortype en bak-automaat ?)
    en wat heb je er nu ingezet (idem)
    Grtz, John

    #17820813

    he,john,
    er zat een 2.5e met een 3 traps automaat,
    en nu een 30,e met automaat van een senator b,
    maar nu heb ik alleen de motor draaden over gezet,
    wel de comouter van de automaat dat zit aan elkaar vast,
    dus heb ik nu twee losse stekkers aan de bak zitten,
    dat zijn allemaal witte draaden en 1of2 zwarten,
    maar dat loopt naar de zekering kast,
    nu kan ik dat allemaal gaan uitzoeken,
    maar als je weet welke draaden ik moet hebben, hoeft alleen maar goed te schakelen,
    de winterstand en trakcioncontrole is niet nodig, ben dat ook niet gewend,
    hoop dat je me kunt helpen,

    gr berend

    g

    #17820814

    he gse,
    de nummers kloppen volgens mij wel, heb er nog na gekeken,
    maar deze is wel anders, heb nu twee losse stekkers met witte draaden,
    en een paar zwarten,met een kickdouwnkabel en een knop onder de gaspedaal,
    dat is toch ook voor de kd?
    gr berend

    #17820815

    Kun je hier iets mee doen ?



    #17820816

    he bedankt,
    ga het eff bestuderen en hoop dat ik er uit kom,

    gr

    #17820817

    Er is een duitstalige site die dit probleem behandelt.
    Misschien is dat wat duidelijker.

    http://www.senator-monza.de/?z0DRJRUTmMTM9QUSNNVTmMjN9QUSF10UmUjM8lTM9EkUBBVT

    Grtz, John

    #17820818

    Die link heb je niks aan gaat nl over de oude Monza/Senator 4-gang bakken…Niet over de nieuwere Sennie B bakken..

    #17820819

    Die link heb je niks aan gaat nl over de oude Monza/Senator 4-gang bakken…Niet over de nieuwere Sennie B bakken..

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.