wie heeft al vleugel deuren gemonteerd?

Forumindex Forums Modellen Astra wie heeft al vleugel deuren gemonteerd?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232574

    mijn vraag is eigenlijk, is er iemand die dit al op zijn astra G 3 deurs heeft gemonteerd?
    en waar moet ik op letten als ik zo’n set ga bestellen en waar kan ik die dan het best bestellen?
    moet ik die erop gaan lassen en moet de kabelboom die naar de deur gaat aangepast worden?

    #17814932

    Neeeej toch geen vleugel deuren op je auto??
    moet je niet doen! en zo verkoop je je auto nooit meer….
    en het is ook wel een beetje geweest he!

    #17814933

    Wat domiGSI. Zegt

    #17814934

    Vind t kansloos en erg onhandig m.i. Zou er liever dik blok inhangen

    #17814935

    Als ik vleugeldeuren wil huur ik wel een Lamborgini!

    #17814936

    Maat van me heeft het op een g 3deurs, wil binnenkort wel foto’s maken voor je. De vorige eigenaar heeft ze erop gezet, dus hoe de constructie zit durf ik niet te zeggen.

    #17814937

    Het ligt er aan wat voor scharnieren je hebt/koopt. De kans is groot dat er een stuk aan de binnenkant van de spatborden weg moet, en de bedrading zal ook wat kort worden. Of ze gelast moeten worden, geen idee, ik hoop het niet voor je.

    #17814938

    nouja, het is persoonlijk, maar vind het thuis horen op een lambo, maar ook op de nog steeds geweldige crx.
    tenminste, ik denk dat iedere auto liefhebber een crx toch stiekem wel mooi vind.

    op je astra moet je het niet doen, en al helemaal niet willen. hooguit op een coupe.

    en een dik blok?? pfff, heb je niets aan, je mag toch maximaal 130 in nederland. en in het drukke nh waar ik woon heb je er helemaal niets aan om 500pk onder de kap te hebben.

    #17814939

    Lamborghini heeft ze wel :thumb

    :jerry

    ik zou het persoonlijk ook echt niet doen :shock:
    maar je moet natuurlijk voor je eigen keuze gaan, t is jou auto! ;)

    #17814940

    Een maat van me had ze op zn G, Geen ‘echte’ LSD’s, dus aangepast door het bedrijf dat ze gemonteerd had en gingen binnen een jaar roesten. OOk gezeur met de cilinders enzo, één lek.. andere te stijf..dan moest je zo’nbeetje aan je deur hangen om hem dicht te doen.

    Oftewel, als je het doet (het is niet mijn smaak), koop meteen goede, laat ze inbouwen met garantie, en kijk eerst eens rond hoe en wat..
    Nog een ander voorbeeld van een golfje hier op t dorp.. Had ze gemonteerd maar die gingen nog maar 30cm opzij voordat ze naar boven gingen, zie je daar maar es tussen te wurem elke keer als je in en uit wilt stappen :angel

    #17814941

    dus…..
    niemand een idee van hoe en welke ik moet monteren, maar wel genoeg reactie’s om het niet te doen!

    persoonlijk is het super om het te zien, en als iederreen het zelfde had zou het geen ruk meer aan zijn!
    de een een dik blok de anderre een dikke uitbouw. de 1 een diesel de ander nitro….. en zo kan ik wel ff door gaan

    bedankt voor de info, ik denk dan maar om het niet te doen.
    op you tube staan wat filmpjes over hoe en wat, maar zoals 2000 al aangaf moest je in het frame gaan slijpen en lassen :shock:
    het is de bedoeling dat hij volgende maand gespoten wordt, dus ik dacht om dan ook maar direct de deuren aan te passen.

    en dik blok wordt het zeker niet, heb een g3 gekocht omdat de benzine prijzen omhoog schoten. dus wil ik alleen maar auto’s die zuinig rijden.
    zoiets als op water ofzo zal wel leuk zijn :thumb

    #17814942

    Lsd vleugeldeuren hoeven normaal niet gelast te wogen maar gebout, of je aan t frame moet slijpen durf ik niet zeker te zeggen, zeker bij jouw model niet aangezien ik er niet bekend mee ben.. Mailen doet wonderen dus ff bij Google lsd vleugeldeuren intype en fabrikant mailen! En geen imitatie pakken maar echt LSD!

    En ti’s natuurlijk jou auto dus je moet doen wat jij mooi vind!

    #17814943

    let wel lsd kost je alleen al 1500 euri,de imitatie kost de helft maar dat is dan ook bagger zooi

    #17814944

    Jaartje terug was het bij JP’s tuningshop in Kapelle ongeveer 1500euro om lsd schanieren in te laten bouwen, met garantie.
    Dan is het dus tiptop in orde.. en volgens mij alleen gebout en draadboom verlengt. Nikste lassen of slijpen ;).

    #17814945

    @robertzone wrote:

    Jaartje terug was het bij JP’s tuningshop in Kapelle ongeveer 1500euro om lsd schanieren in te laten bouwen, met garantie.
    Dan is het dus tiptop in orde.. en volgens mij alleen gebout en draadboom verlengt. Nikste lassen of slijpen ;).

    dus om lambo doors in je auto te laten zetten ben je aan materiaal en arbeidstijd zo’n 3000 euri kwijt de dagwaarde van de gemiddelde astra g 3 deurs is lager :hmmz

    orginele schanieren moeten worden afgeslepen anders past het niet

    #17814946

    oooooooh 1500 euro om 2 deuren de andere kant op te laten gaan, als dat alles is :shock:

    ik ga er ff over nadenken -offtopic

    #17814947

    @DomiGSI wrote:

    Neeeej toch geen vleugel deuren op je auto??
    moet je niet doen! en zo verkoop je je auto nooit meer….
    en het is ook wel een beetje geweest he!

    sorry kon het niet laten :jerry

    #17814948

    @Kaneda wrote:

    @DomiGSI wrote:

    Neeeej toch geen vleugel deuren op je auto??
    moet je niet doen! en zo verkoop je je auto nooit meer….
    en het is ook wel een beetje geweest he!

    sorry kon het niet laten :jerry

    gewoon beest, echt wel mooi :thumb

    #17814949

    Zelf heb ik de vleugeldeuren ingebouwd in een Astra g Coupe

    #17814950

    @miraltje wrote:

    @robertzone wrote:

    Jaartje terug was het bij JP’s tuningshop in Kapelle ongeveer 1500euro om lsd schanieren in te laten bouwen, met garantie.
    Dan is het dus tiptop in orde.. en volgens mij alleen gebout en draadboom verlengt. Nikste lassen of slijpen ;).

    dus om lambo doors in je auto te laten zetten ben je aan materiaal en arbeidstijd zo’n 3000 euri kwijt de dagwaarde van de gemiddelde astra g 3 deurs is lager :hmmz

    orginele schanieren moeten worden afgeslepen anders past het niet

    Nee, 1500 was incl arbeidsloon als ik het goed heb, dus valt best mee :jerry

    #17814951

    @robertzone wrote:

    Nee, 1500 was incl arbeidsloon als ik het goed heb, dus valt best mee :jerry

    de orgineele lsd set kost 1499 euro voor de astra g en de inbouw vergt 10 tot 14 uur met 2 man,
    die doen dat niet voor een euro. :vertag

    #17814952

    LSD is inderdaad zonder slijpen, lassen e.d., maar erg duur.

    Maar echt niet mooi op een auto met raamstijlen (zoals jouw auto), hooguit op stijlloze ruiten (zoals bij de Coupé)

    #17814953

    @RISL wrote:

    LSD is inderdaad zonder slijpen, lassen e.d., maar erg duur.

    Maar echt niet mooi op een auto met raamstijlen (zoals jouw auto), hooguit op stijlloze ruiten (zoals bij de Coupé)

    lsd leverd ze ook alleen bij de astra g voor de coupe en cabrio modellen en de sedan???????????? joost mag weten waarom, maar ja ik ken geen joost king:

    #17814954

    Mij hebben ze het ook niet verteld….
    Mvgr Joost

    #17814955

    LSD geeft toch ook problemen bij de APK omdat de deuren niet ver genoeg open kunnen? :hmmz
    Ik zou mijn Astra er in ieder geval niet mee verzieken, geheel ziet er altijd gammel uit bij het open en dicht doen vind ik.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.