een poos geleden ik zie het niet veel meer kon je de wielen voor op de auto laten ballanceren met zo,n muis die er onder gereden werd zo kon je wel zien wat er gebeurt bij het wiel .
wat je kan doen is krik de wagen op ,zodat het betrefende wiel een cm of 5 vrij van de grond is ,zet een vast opject ik gebruik een boorklem met kraspen er in en draai aan het wiel zo kan je zien of er een erge hoogte slag in je band velg of ??naaf zit .houd je hem tegen de zijkant kan je daar de afwijking zien ..doe dat is aan beide zijde zal je zien dat je ergens toch wel een afwijking zal meten .
en een hoogte slag kan men uit ballanceren echter de onrust die dat teweeg brengt niet .
hoeveel lood zit er op de wielen ????????bij veel lood meer als 60gram je band laten versteken dus los van de velg halve slag verdraaien .
was bij de B ascona en de C kadett wel vaker aan de hand erg gevoelig op het stuur ,in die tijd slepen ze ook nog banden rond ,,trimmen heet dat geloof ik .
bert