zoals het nu lijkt lekt mijn vectra bij de krukas keerring bakzijde :cry ( pakking tussen bak en motor is nat en hier hangen oliedruppels )
Toch wil ik de auto alsnog verkopen , maar ja zonder lekkage krijg ik er meer voor , dus ik wil de keerring gaan vervangen .
Nu heb ik wel ervaring met sleutelen aan auto’s en het vervangen van versnellingsbakken enzo , maar een vectra is volledig nieuw voor mij en ik ben benieuwd of jullie nog tips , how-to’s , tekeningen ( explosie tekeningen ) ervaringen enz. hebben die mij verder kunnen helpen .
Ik zie wel op tegen deze operatie , maar het zal wel moeten als ik een redelijke inruilprijs of vraagprijs wil krijgen voor de vec .
Gaat om een vectra GTS 2.2 16V Elegance van januari 2003 .
( PS mocht iemand weten dat de olie ergens anders weg komt dan de keerring dan hoor ik dat ook graag om werk te voorkomen , of te voorkomen dat ik onderdelen vervang wat niet nodig is )