2,0DTL loopt alleen stationair. Update **P1645**trysistor ve

Forumindex Forums Modellen Astra 2,0DTL loopt alleen stationair. Update **P1645**trysistor ve

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228532

    Hallo iedereen,

    een kennis van me heeft een astra G 2,0DTL
    Afgelopen zondag wil hij weg rijden en start de astra niet meer.
    wij dachten dat de brandstofpomp kapot was.

    maar eerst hebben we het brandstofilter eens vernieuwd en daarna nog eens geprobeerd en na lang starten met de leidingen een beetje los (diesel spoot eruit) deed hij het weer.

    maar nu het volgende :
    Hij loopt goed stationair maar als je gas geeft zakt hij in en doet hij haast niks..

    moeten we het zoeken in een sensor die kapot is ?

    Gr
    Stefan.

    #17760519

    heb je storing??

    het kan ook aan het brandstoffilter liggen.

    of de retourleidingen en T stukjes.

    Of vacuum niet in orde,

    of te weinig olie in de motor.

    willem

    #17760520

    Ik moet hem nog uitlezen , kan pas zaterdag.

    maar misschien vacuum pomp kapot?

    dat dan de wervel kleppen niet meer werken ?
    EGR klep vast?

    het is nu ff op afstand gissen.

    maar de brandstofpomp is dan niet kapot ? of krusassensor.

    mmmm had ik hem maar gelijk uitgelezen met mijn Op-Com.

    #17760521

    Volgens mij heeft deze 2.0Di geen wervelkleppen.

    kan allemaal.

    lees m eerst maar eens uit.

    Brand mm of service lampje tijdens rijden??

    Willem

    #17760522

    hoi,

    Ik heb dit probleem ook gehad dat hij inhield bij hogere toeren.
    Bij mij was het een vacuum slangetje die een beetje poreus was.

    Groetjes, en succes!

    #17760523

    heb hem vandaag aan de telefoon gehad .

    motor loopt sationair en geen storingslampje .

    maar komt nog niet op toeren. ??

    toch maar in de vacuum zoeken ?

    #17760524

    :sleeping

    #17760525

    he stafendti ik had je een berichtje gestuurd gister wil je daar nog effe op reageren ???

    hopelijk komt het goed met je vriend ze auto

    mis hebben we dezelfde probleem,kijk maar effe op mijn probleem wat ik neergezet

    alvast bedanktmik83

    #17760526

    Beste jij hebt een ECU probleem met een 1,7DTI.

    Dat is anders dan de 2,0DTL van mijn kennis, als je daar gas wilt geven dan zakt het toerental in.
    die van jou slaat af.

    #17760527

    je moet anders eens de vacuum drukken laten controleren.

    geen luchtaanzuiging via dieselleidingen??

    Willem

    #17760528

    je moet anders eens de vacuum drukken laten controleren.

    Zo iets zat ik ook al te denken , ff luisteren morgen naar de vacuum verdelers of ze alle 3 wel werken.

    #17760529

    Nou vanmorgen uitgelezen en hij geeft P1630 = kritische storing brandstofpomp…..
    Ik denk dat de magneetklep (pulsgever) voor de timer in de pomp defect is.

    Wordt de de electronica op de pomp vervangen denk ik.

    #17760530

    van de week een nieuwe trysistor op de print van de brandstofpomp gezet deze was doorgebrand.

    alles terug gebouwd en nu geeft hij nog steeds met uitlezen P1645: feul solinoid cut off.

    de motor nog steeds met geen mogelijk heid aan de praat te krijgen !

    zou de brandstofpomp opnieuw ingeregeld moeten worden ?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.