Speedsterfoto's

Forumindex Forums Modellen Speedster, GT Speedsterfoto's

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226031

    iemand die mooie foto’s van mooie Speedsters heeft? show them to me ;)




























    Vauxhall VXR, in België nooit verkocht geweest :(

    #17729645

    Damn! zitten mooie tussen!

    #17729646

    maar der moge nog altijd mooie foto’s bijkomen, dus lever uw bijdrage ;)

    #17729647

    Badster uit Zweden:thumbup





    #17729648

    De mijne:

    speedster turbo met exige GT3 bodykit:

    Bergen met gemodificeerde speedsters:
    http://www.lotuscars.se/type116/rbf/major.php

    #17729649

    Nog een paar van de mijne :)

























    #17729650

    Gave foto’s hoor, zeker die uit Zweden en die Grijze Gulf uit de 1e post.
    Maar die van Smiley en BelgianBlitz mogen er ook zeker zijn!
    Gelijk maar een abonnement nemen op dit topic ;)

    #17729651

    Zit met de gedachte te spelen om de kadett over een jaar of 5 weg te doen en dan een speedster te nemen. Een nieuwere GT vind ik ook erg mooi.
    Alleen het lage vermogen van de speedster 2.2 vind ik niks, en de 2.2 zelf eigenlijk ook niet. De turbo wordt te duur…. Waarschijnlijk zal het wel een GT worden :shock:

    #17729652


    Bij Tata?

    #17729653

    @2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.

    #17729654

    @RISL wrote:

    in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.

    Op de 2.0 LSJ, alleen past de compressor ook op de Z22SE.

    #17729655

    @RISL wrote:

    @2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.

    Nee, want voor ik het weet heb ik weer een compleet project, en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee. En de GT vind ik ook een prachtige auto, en nog een hoop vermogen ook. In Amerika een hardtop bestellen, wat lager en toffe velgen en dat is zou die klaar zijn.
    Maar ook wil ik een bobber bouwen, keuzes keuzes…. maar voorlopig geniet ik van de kadett :thumbup

    Edit:
    Om er toch nog even op terug te komen: prachtig dat dak. Het geheel lijkt een klein beetje op een viper
    [imp]http://www.smoothline.com/images/gallery/solstice/solstice13.jpg[/img]

    #17729656

    De speedster heeft dan wel weinig vermogen, maar ook weinig gewicht, dus minder belastingen, minder verbruik en zit even snel aan 100 dan de GT ;)

    #17729657

    @2000 wrote:

    @RISL wrote:

    @2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.

    Nee, want voor ik het weet heb ik weer een compleet project, en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee

    Die SC conversies kunnen in een weekend gedaan worden.
    Alles is al ver uitgekristaliseerd daarvoor.

    Omdat het ding zo licht is, stap je na die conversie wel in de performance territoria van de supercars.

    Voor je beeldvorming:
    Audi R8 V10 = 330 pk per ton
    Porsche 997 GT2 = 324 pk per ton
    Speedster Stage II sc = 307 pk per ton
    Nissan GT-R = 275 pk per ton

    En dan is er intern niks veranderd aan dat saaie vectra blok. Alleen een supercharger opgeschroefd :agent

    #17729658

    :thumb :thumb 06/2001..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.