v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken

Forumindex Forums Modellen Kadett v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 72)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224804

    zat al langer met het idee om een v6 in de dett te bouwen.en ben ook al bezig met en restou project voor mv6.maar om toch op korte termijn een 6je op mijn kenteken te krijgen heb ik mijn 2,0 station effe de motor uitgetrokken moest toch want de koppeling was op en ben er nu een v6 in aan het bouwen.

    en ja je ziet het goed geen opel motor

    #17713521

    Ford…:(

    neem dan zoiets…:afro

    Die Ford motor alleen maar voor het omkeuren?

    #17713522

    Wel gaaf pipo!

    Wa maakt da nou uit een sixpack is een sixpack:hmmz;)

    #17713523

    origineel gepost door nova….
    Wel gaaf pipo!

    Wa maakt da nou uit een sixpack is een sixpack:hmmz;)

    Ja, maar een cih heeft zowat meer vermogen.
    Neemt niet weg dat ik dit wel kan waarderen :thumbup

    #17713524

    Indd zon cosworth blok heeft ongeveer even veel vermogen als een goede CIH.

    Maar dat neemt niet weg dat geluid super mooi is :wors en het zal ook wel lekker trekken.

    #17713525

    ja heeft maar 160 pk koppel durf ik zo niet te zeggen.
    maar

    loop deze al dan:hmmz

    en wat voor bak en koppeling er achter en wat moet je aanpassen??

    ik ga deze alleen maar bouwen zodat ik snel een 6 op kenteken krijg voor het verandert en straks komt er wel e mv6 opel in maar das momentheel veeeel aanpaswerk op korte termijn.
    zo,n ford motor en bak zijn bijna plug and play:D

    andere motorsteunen en aandrijfas en de uitlaat wat aanpassen verplaatsen.en zo wat kleine dingen.
    en mijn 2,0 heeft 110 en deze 160 en ik denk deze wel meer koppel.
    en ik ehb in mijncity al een lijn 6 en das welwat meer aanpassen:o

    en eerlijk gezegt vind ik zo,n ford er mooier inliggen dan zo,n alfa:hmmzmaar gaat niks boven een opel motor:angel

    #17713526

    ik ben benieuwd wat het rdw ervan zegt, zal wel goedkomen denk ik.
    weet ik ook wat me te wachten staat over een paar jaar :P

    groetjes

    #17713527

    origineel gepost door schuitje
    ik ben benieuwd wat het rdw ervan zegt, zal wel goedkomen denk ik.
    weet ik ook wat me te wachten staat over een paar jaar :P

    groetjes

    ja ben der ook een aan het bouwen met mv6 maar wil nie wachten tot ze de regels verscherpen
    :fy1
    kost het straks weer dik geld.
    en als ik deze plug and play heb dan kan ik hem in elke c kadett hangen:angel

    #17713528

    das wel heel makkelijk ja, maar ben nog lang niet zover helaas…

    #17713529

    origineel gepost door 2000

    origineel gepost door nova….
    Wel gaaf pipo!

    Wa maakt da nou uit een sixpack is een sixpack:hmmz;)

    Ja, maar een cih heeft zowat meer vermogen.

    Ja ok da ka kloppen..

    en dat vermogen moet je weer op de weghouden:thumbup

    #17713530

    super even zo ja… ff een v6 plug en play maken om naar de rdw te gaan:jerry:wors

    Is er inmiddels al berichtgeving geweest over hoe en wat en wanneer de regels weer aangepast zouden worden:wtf

    #17713531

    nog niks van gehoord.vriend van me is er maandag geweest met een coupe 2,4 en die was binnen 5 minuten klaar.alleen gewogen geen co geen remvertraging of geluidsmeting .niks gecontroleert en de klep nog niet open geweest:omoet nie gekker worden

    #17713532

    :ooh dat is idd niet best, dat kan nooit lang duren, gaat bijna TE mooi….

    #17713533

    origineel gepost door pipo

    loop deze al dan:hmmz

    en wat voor bak en koppeling er achter en wat moet je aanpassen??

    Nee hoor…;) heb ik er alleen maar een keer ingebouwd om te kijken of het kon.:jerry

    De bak is heel zeldzaam, zf sportbak van een Alfa Sei icm drukgroep en vliegwiel van een Alfa 164 en een Calibra Turbo koppelingsplaat. helaas is het haast onmogelijk om een carterpan te monteren en daarom heb ik het niet doorgezet.

    Ik dacht al dat dat de reden was dat je die Ford motor inbouwde. Is idd vrij simpel en je hebt dan tenminste al een 6 cilinder op kenteken. Maar noteren ze tegenwoordig niet ook de motorcode?:hmmz

    #17713534

    origineel gepost door pipo
    nog niks van gehoord.vriend van me is er maandag geweest met een coupe 2,4 en die was binnen 5 minuten klaar.alleen gewogen geen co geen remvertraging of geluidsmeting .niks gecontroleert en de klep nog niet open geweest:omoet nie gekker worden

    wwar was ditt hans? veldhoven of venlo??

    #17713535

    motorcode komt niet op keteken te staan alleen de kw en cil inhoud
    maar ik hoor ook al van mensen dat er andere cilinder inhoud word opgegeven dan er in ligt of hogere kw door tuning.

    maat van me was naar veldhoven geweest. ze hebben zelfs het gewicht aangepast was 1050 kilo inc kooi e ze hebben er het gewicht van een gte va gemaakt 918:P

    #17713536

    Staat niet op het kenteken maar wel bij de RDW in de computer…. bij een echte controle komt het dan alsnog boven water.:mad:

    Je kunt natuurlijk het ford logo eraf halen en er een code van een 2.5 opel motor inslaan…:hmmz

    #17713537

    origineel gepost door giuliettaevo
    Staat niet op het kenteken maar wel bij de RDW in de computer…. bij een echte controle komt het dan alsnog boven water.:mad:

    Je kunt natuurlijk het ford logo eraf halen en er een code van een 2.5 opel motor inslaan…:hmmz

    dat kan wel maar ik heb dan iig wel al een 6 op kenteken en als ze dan de regels veranderen hoef ik alleen maar een aanpassing geen dure keuring meer.

    #17713538

    nou hij ligt er in kap kan dicht:P moet nog 1 spruitstukje veranderen omdat ik nogal krap zit bij de statmotor.
    verderest past het allemaal goed.

    alleen een probleem
    ik heb de module en bobne van de opel[bosch]
    en de verdeler met hagever van de ford[motorcraft]

    en nu heb ik dus geen vonk ofja heb wel iets krijg teminste een opflikker als ik hem vast hou:swear
    maar met een bugie geen zichtbare vonk.:hmmz
    zit er in halgevers van die ouwe meuk ook nog verschil in waardes???
    weet iemand daar meer van

    #17713539

    Zelfs in de Bosch modules kunnen al flinke verschillen zitten… Als je daar een ander nummer op hebt staan heb je al kans dat hij het niet doet. Grote kans dat je ook de rest van de Ford ontsteking zult moeten gebruiken.

    Of je moet kans zien een opel hallgever in de ford verdeler te knutselen…

    #17713540

    ben dinsdag met me E gsi geweest en kijken echt nergens naar

    heeft ff onder de kap gekeken onder de auto en ging alles opschrijven alleen gekeken of de accu vast stond :hmmz

    vroeg alleen de inhoud en het kw motornummer werd niet gevraagd

    staat nu als 6-cil geregistreerd bij rdw

    zijn zelfs het u9 vergeten er bij te zetten whahahaha

    #17713541

    Dat U9 doen ze niks meer mee bij de APK, daarom zullen ze dat nu wel weglaten denk ik.;)

    #17713542

    dat zou kunnen weet k ook niet eigenlijk

    #17713543

    wat kost zoiets dan bij het rdw?

    #17713544

    gemiddelt 50 euro. zit per keuringsstation wat verschil in

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 72)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.