paar vraagjes

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224679

    me auto loopt stationair heel verschillend in toeren
    eerder stond die gewoon op 750 toeren nu tussen de 650 en 850 en je voelt hem ook een beetje stoten ???

    en me tempratuur blijf gewoon iets onder de 90graden
    maar als ik de motorkap om hoog doe komt er een warmte onder weg niet normaal alles is knetter warm accu,filer en de voor front soms kan ik de stang waar mee je de kap omhoog houd geen eens aanraken:hmmz

    iemand misschien antwoord hier op?

    sorry voor me leestekens enzo
    maar dit is niet me goeiste vak:D

    #17711888

    Doe eens een ritje zodat die afkoeling heeft van buitenaf en voel dan eens .

    #17711889

    Zit er nog koelvloeistof in het koelvat/reservoir of leeg?
    ps, heb je nog de orginele 1ste cat achter de turbo ,
    misschien zit deze verstopt.

    #17711890

    dat juist het probleem als ik heb gereden is alles ook zo warm

    reservoir is vol
    auto is helemaal orgineel behalve een andere achterdemper en dumpvalve

    #17711891

    Hoe warm wordt je auto tijdens het rijden?
    Over de 97graden is niet goed alles daar onder wel :).

    #17711892

    Reservoir mag niet volledig vol zijn er staat een merkteken op tot waar deze gevuld mag zijn.
    Mss is er iets met de koeling van de turbo , best even nazien.

    #17711893

    hij komt niet over de 90 graden
    hij is tot het merkteken gevult

    #17711894

    Dan moet je je geen zorgen maken hoor.
    Alles zal wel in orde zijn :)

    #17711895

    radiator ?? zit er nog genoeg water in

    #17711896

    Luchtbel in je systeem?

    Misschien helpt het als je kachel aanzet in de auto dat deze dan wel doorloopt? Had eens een bel gehad met mijn eerste auto.

    #17711897

    zet straks wel ff de kachel een minuut of 10 hoog aan

    #17711898

    Coupeturbo@ ; auto is helemaal orgineel behalve een andere achterdemper en dumpvalve

    Dus je hebt ook nog de orginele voorkat en 2e kat pijp.
    Catalisator kan ook verstopt raken , dan loopt het vermogen terug en wordt
    de motor erg warm omdat de gassen niet goed meer weg kunnen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.