kabelboom GSI zonder draad voor pomp??????

Forumindex Forums Modellen Manta kabelboom GSI zonder draad voor pomp??????

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220688

    heb laatst een kabelboom in een partij onderdelen gekocht en deze moeast uit een GSI komen
    zekeringkast teld ook 12 zekeringen waarvan er 1 mist dacht NR 7 uit me hoofd
    vanmiddag boom naast de auto gelegt ,maar er zitten labels aan en op 1 staat lucht carburateur stekker deze komt uit dezelfde stekker wat op de kachel motor zit ,wat vaag is als die uit een GSI komt ,mar mis ook kabel die naar de pomp gaat .
    normaal komt deze uit waar ook de stekker van de tank meter zit toch??

    snap er niets van

    maar goed zal losse draad moeten trekken dan vrees is ,maar iemand idee op welke zekering deze gezet moet worden zodat hij aanspringt zodra contact aan gaat.

    #17665519

    draad komt er idd uit waar de tankmeter zit.

    maar pomp gaat toch via brandstofpomp relais. die gaat pas lopen als de motor gestart word, niet op geschakeld plus.

    grt

    #17665520

    maar er komt wel een draad uit de zekeringskast die naar de pomp gaat maar waar zit die op dan

    #17665521

    zal wel brandstofpomp relais zijn denk ik?

    #17665522

    waarschijnlijk geen gsi boom dan
    want zoals ik weet zit er dan idd draad voor benz pomp

    #17665523

    Zeker weten geen gsi boom.

    Vanuit het brandstofpomp relais, gaat er een kabel (via die 3 polige stekker die je nu dus ook mist) naar je zekeringkast (idd, nr 7) en vanuit de zekering kast naar achteren toe.

    Wat je nu hebt is een carburateur boom van een van de laatste bouwjaren (vandaar ook die 12 zekeringen)

    Als je met deze boom op injectie wil rijden, zul je de 3 kabels van de 3 polige stekker op je injectie boom moeten aansluiten:

    1) geschakelde + (of uit de zekering kast of van je bobine
    2) start signaal (rechtstreeks van de rood/zwarte kabel op de startmotor)
    3) de +draad voor de pomp (dus kabel trekken naar de pomp toe, liefst afgezekerd)

    Wat je dan ook niet moet vergeten, is dat je de groene kabel op de bobine verbind met de groene stekker bij je comp.

    Maar ergens verwacht ik dat je dat allemaal al wist :P

    #17665524

    mischien een van een 18s omdat er wel een andere zekeringkast in zit

    #17665525

    pfff zitten ze al zolang in de manta s kijken ze niet eens welke stekker er onder de kap hoord

    pff die molens doen geen goed daar in de polder:jerry:jerry:jerry
    oja 18 s kabel boom heb ik geloof ik ook nog wel:jerry

    #17665526

    origineel gepost door Freestyler
    Zeker weten geen gsi boom.

    Vanuit het brandstofpomp relais, gaat er een kabel (via die 3 polige stekker die je nu dus ook mist) naar je zekeringkast (idd, nr 7) en vanuit de zekering kast naar achteren toe.

    Bij het oude type ging de blauwe draad zonder tussenkomst van de zekeringskast naar de pomp.

    #17665527

    is inderdaad een boom van een carburateur versie :(
    zag het toen ik hem helemaal uit de doos haal;de en naast de auto had gelegt
    mis namelijk ook die stekker voor d einjectie
    mooi kut ,maar niets aan te doen

    gaat die de verkoop weer in en op zoek naar een injectie boom dan maar

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.