E kadett voorpoten op D kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett E kadett voorpoten op D kadett

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219897

    hoeveel scheelt dit nou echt?

    ik heb al 32325 verhalen gelezen, en nergens is nou echt een fatsoenlijk antwoord, alleen maar gokjes.

    mijn D staat op z’n ori fusee’s met 80 verlaging. icm 15 inch.

    ik wil naar -110..:angel

    #17655248

    schijnt dat E kadett poten onder een D, de D nog lager komt te staan,

    maar hoe veel lager?

    #17655249

    Veren napersen geen idee dan ? Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel het nou lager is. Omdat te weten te komen kun je het beste denk ik originele poten van een D pakken ( originele veer ) en gemonteerd meten en dan een E kadett poot met originele veer ook monteren en meten

    #17655250

    origineel gepost door GlennGSI
    Veren napersen geen idee dan ? Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel het nou lager is. Omdat te weten te komen kun je het beste denk ik originele poten van een D pakken ( originele veer ) en gemonteerd meten en dan een E kadett poot met originele veer ook monteren en meten

    als je goed leest is dat ook mijn vraag:jerry

    #17655251

    origineel gepost door mayhem

    origineel gepost door GlennGSI
    Veren napersen geen idee dan ? Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel het nou lager is. Omdat te weten te komen kun je het beste denk ik originele poten van een D pakken ( originele veer ) en gemonteerd meten en dan een E kadett poot met originele veer ook monteren en meten

    als je goed leest is dat ook mijn vraag:jerry

    Dat weet ik :P maar ben bang dat niemand daar correct antwoord op kan geven :P alle 32325 verhalen komen dan denk ik naar voren :jerry

    Zelf meten is denk ik het beste. Ff een paar E kadett pootjes van de sloop trekken en ff monteren :P.

    En anders de D kadett veren napersen. moet wel lukken toch -80 naar -110 persen ?

    #17655252

    veren napersen/ verwarmen gaat toch ten kosten van hoe comfortabel de auto rijdt?

    ik zou dan idd voor E kadett / nexia veerpoten kiezen!

    #17655253

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    veren napersen/ verwarmen gaat toch ten kosten van hoe comfortabel de auto rijdt?

    ik zou dan idd voor E kadett / nexia veerpoten kiezen!

    Comfort.. wat is dat ? :jerry als je naar -110 gaat ( of -80 rijd ) dan is het sowieso al stug dus tjah

    #17655254

    heb mijn cabrio ooit zo laag gehad, dat was niet meer leuk… zelfs 15 inch liep voor aan in al aangepaste kasten.. (voor) als ik over een verkeers drempel ging moest ik me goed vasthouden aan het stuur, zo erg.

    dus ik zou het op z,n minst wel proberen :)

    je schijnt ook speciale rubbers te kunnen halen waar de veer in licht en dit zou dan zorgen voor een extra 10 mm verlaging

    #17655255

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    heb mijn cabrio ooit zo laag gehad, dat was niet meer leuk… zelfs 15 inch liep voor aan in al aangepaste kasten.. (voor) als ik over een verkeers drempel ging moest ik me goed vasthouden aan het stuur, zo erg.

    dus ik zou het op z,n minst wel proberen :)

    je schijnt ook speciale rubbers te kunnen halen waar de veer in licht en dit zou dan zorgen voor een extra 10 mm verlaging

    Wat nou niet leuk??

    Hoe lager hoe leuker!!

    #17655256

    was leuk zolang de weg egaal was :D

    #17655257

    ik heb gekker gereden or… mijn vorige corsa had 3,5cm bodemspeling.. had de strepen op de bodem staan van t schrapen.:D

    op een D valt 80-80 mee hoor.

    #17655258

    met E veerpoten zakt de D 3cm (via Kadett-forum.de) Ik weet niet waar het staat maar heb het er meerdere keren gelezen.

    #17655259

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    heb mijn cabrio ooit zo laag gehad, dat was niet meer leuk… zelfs 15 inch liep voor aan in al aangepaste kasten.. (voor) als ik over een verkeers drempel ging moest ik me goed vasthouden aan het stuur, zo erg.

    dus ik zou het op z,n minst wel proberen :)

    je schijnt ook speciale rubbers te kunnen halen waar de veer in licht en dit zou dan zorgen voor een extra 10 mm verlaging

    dat laatste gaat erbij mij niet in:o
    dat je met extra rubbers lager gaat komen:o
    hoger kan ik me wel voorstellen;)

    denk dat “stellema” je wel t juiste andwoord kan geven
    zelf weet ik het ook niet precies

    was ook iets met verschil in hoogte tussen links en rechts dacht ik
    dat heeft hij me ooit wel eens uitgelegd maar t preciese ben ik vergeten:hmmz

    #17655260

    dat klopt, er zit een paar mm verschil in.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.