Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › veren op kadett c
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 6 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
3 februari 2010 om 13:29 #17217020
ik heb wel eens gehoord als je de kadett verlaagd en zeer stug wil hebben ivm zeer brede velgen en niet willen laten aanlopen dat je van een mercedes de veren moet pakken inkorten in combinatie met koni geel moet hij idioot stug zijn heeft er hier iemand ervaring mee en welke moet ik dan van een mb pakken welk type
5 februari 2010 om 14:45 #17604424heb wel van gehoord bij manta/ascona b past dat dan ook op een kadett c
zou idd wel stug moeten wezen die veren zijn geschikt voor een wagen van 1500kg dat op een kadett van 890 kg moet wel direct resultaat hebben lijkt me6 februari 2010 om 13:25 #17604425i kheb ook ooit een city er mee verlaagd,gaat heel goed hoor!
wordt dan goed stug en je hebt een hele goede wegligging.greetz
6 februari 2010 om 15:59 #17604426origineel gepost door fun driver
i kheb ook ooit een city er mee verlaagd,gaat heel goed hoor!
wordt dan goed stug en je hebt een hele goede wegligging.greetz
enig idee welk type mercedes het best te gebruiken of gewoon diameter meten
6 februari 2010 om 16:06 #17604427ik had ze toen van een w123 diesel en dan de achterveren,maar volgens een vriend wie een taxi-bedrijf heeft zijn die van een w124 hetzelfde.
greetz
6 februari 2010 om 16:08 #17604428:Dok en dus de cahterveren van een 123 die passen voor en achter bij de kadett ?
6 februari 2010 om 18:05 #17604429je bedoeld de voorkant met afgezaagde w123 veren.
dit doen ze vaak bij manta/ascona die naar 6 cilinder zijn omgebouwd
6 februari 2010 om 19:05 #17604430mijn city heeft ook een 6 cil en gewoon veren van v-maxx en dempers:thumbup
en is ook stug:P26 april 2010 om 07:05 #17604431Hans,
welke veertjes zitten er nu uiteindelijk onder
of gewoon afgeflex ?Rgds,
Bear26 april 2010 om 15:22 #17604432bij mij -80 achter en voor -60.maar door de 6 cil is hij voor wa lager:P
26 april 2010 om 15:44 #17604433het is helaas niet voor mijn wagen maar van een kennis die een station aan het bouwen is hij doet er al heel wat jaren over en wil idd naar 3.0 24v ombouwen vandaar de vraag over de veren de mijne moet nog verlaagd worden weet alleen niet wat max kan met 13 inch en plat rubber
26 april 2010 om 15:47 #17604434moet je fredje vragen zijn rooie met witte strepen is -12 of -13:o
en staat dacht ik op 15 inc en als hij er 13 inc op legt dan schraapt zijn traverse zo goed als over de grond:P26 april 2010 om 15:53 #17604435ja die heb ik eens gezien hier op het forum tering gaaf maar volgens mij moet je dan wel wat weg slijpen om zo laag te kunnen of niet ik denk dat ik ongeveer voor -80 to -100 ga wat kosten bij jou daar dempers voor pipo
26 april 2010 om 16:38 #17604436helaas ben ik door mijn dempers heen en v-maxx:swear is gestopt met dempers :crydie levert alleen nog veren en schroefsets.
dus helaas had je eerder moeten zijn.toen ik mijn laatste dozijn had liggen had ik het gemeld op het forum dat dit de laatste waren.
en die was ik dus binnen no-time kwijt.heb al enkele meerdere aanvragen gehad maar helaas:mad:ferdie heeft de torens ingekort en andere rubbers geplaatst dacht ik en hij heeft op zijn laagst nog +- 3 cm over aan veerweg in de demper dacht ik:hmmz
26 april 2010 om 19:35 #17604437met 13″ en platte band (175-50) is -100 echt laaaaaag,
hadden bij mij de uitlaat al flink met de krik omhoog gebogen en toen ik hem er onderuit haalde was hij nog op een paar plaatsen bijna door gesleten.
ook flink wat schraap en buts sporen op de vooras en onderste draagarmen en sleepogen…mijn -100 setje is wel al flink wat jaren in gebruik… dus zou best kunnen dat die met de tijd gewoon nog wat verder is gaan zakken natuurlijk..
als je hem vaker als 1x in de week pakt zou ik met 13″en platte band niet lager dan -85 gaan.
en zelfs dan zul je zien dat je nog regelmatig wat raakt..27 april 2010 om 04:50 #17604438jammer van de dempers pipo had ik toen maar het forum in de gaten moeten houden weet je misschien mij dan te vertellen hoe lang de dempers moeten zijn in uitgeschoven lengte ga ik eens rond kijken voor dempers van eventueel een andere wagen die dezelfde lengte hebben maken we die wel pas en prayer bedankt voor de tip denk idd dan niet lager als -80 te gaan
27 april 2010 om 06:05 #17604439volgensmij had gerry(rood zwarte kadett) ze te koop staan want die wilde nog stugger:hmmz
27 april 2010 om 14:59 #17604440gerry dat is toch prayer of vergis ik me nu ik kan helaas nog niet zoveel mensen hier zo
27 april 2010 om 15:12 #17604441nee dat is tijs.die heeft een bruine sedan en blauwe station
gerrie had een rood met zwarte sedan met gmc op de zijkant en een city dacht ik.
27 april 2010 om 15:17 #17604442weet jij misschien zijn forum naam kan ik daar op zoeken
27 april 2010 om 16:20 #17604443Hulkie ;)
27 april 2010 om 16:21 #17604444kijk mijn dank is groot x-tincion:thumbup
27 april 2010 om 18:23 #17604445die rijd toch gewoon -6? kun je wel bij hans(pipo) laten na persen denk ik?
of anders de slijptol erin (ghehe, ja ja dat is niet slim… niet zo zeure)en ik ben inderdaad tijs ;) prayer is een antieke naam die ik vroegah altijd gebruikte bij games, vraag me niet hoe ik er ooit bij gekomen ben, te lang geleden.. geen idee
–edit–
ooh je wil allen de dempers kopen begrijp ik, tja die zijn van hans goed te gebruiker met -85, ik heb ze ook onder de -100, en ferdie heeft ze onder nog lager ;) dus zijn kort zat.
meen dat gerry er koni stikkers op geplakt heeft, maar het is dus vmax (minstens net zo goed)28 april 2010 om 07:28 #17604446Ik heb nog 85/85 veren liggen + dempers…
maar die bewaar ik braaf voor een sedanneke.Tevens nog leuk ATS setje :cool:
Nu nog een sedan ? :angel
Greetz,
Bear28 april 2010 om 15:04 #17604447jammer dat die motor van je net niet is wat ik zoek anders had je de mijne gehad ook jammer van die bobine wil dan wel meteen kunnen gaan als een gek uiteraard daarom hoe ik mijn detje lekker en ga hem door zijn knieen laten zakken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.