automaatbak wisselen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216409

    wat is er allemaal nodig om een 4traps automaatbak van een senator (2.5) in een monza werkend te krijgen (2.5)

    volstaat de bak of moet ik aan meerdere dingen denken??

    alvast bedankt

    #17596760

    Nope past allemaal alleen als je een tussen model hebt 82-83 is der kans dat je zelf een bak steun moet maken.

    Je kunt alles overnemen (cardan as moet je wel het voorste stuk van overnemen)

    #17596761

    oke dank je wel voor de info!!:thumbup

    #17596762

    maar let wel… het is niet zo even omhangen :D

    heb het pas keer gedaan bij een tussenmodel `82er a1

    nodig:
    * de bak natuurlijk
    * voorste gedeelte van de aandrijfas, deze is korter
    * mogelijk hoek-profiel 5×5 om zelf een ophaning te maken.
    voor het bevestigen van de bak. daarbij ben je ook een 4 of 6 tal
    bouten m10 nodig. ( m10x20)
    *6puls gever van astra kadett corsa gsi,
    deze op de km aandrijfing monteren, en daarop de km teller kabel.
    de pulsgever aansluiten op het electronica kastje van de bak.
    ( indien geen G aanduiding achterop dash aanwezig is)
    *a1 = plekje maken voor de schakelaar 3 of 4.
    *as = kapje van pook verwijderen, en andere met ruimte voor schakelaar
    monteren.
    *motor en bak, gelijk uit en inbouwen…absolute aanrader.
    *juiste bevestiging van de kickdown en gaskabel voor op de inlaatbuis
    (zit niet altijd bij de bak inbegrepen)
    *nieuwe atf
    *nieuw filter voor de bak.
    *pakking voor de bak

    dacht het meeste nu wel gehad te hebben.
    owja… geduld is ook makelijk

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.