Kadett c coupe c20let *WORDT VERKOCHT!!!!

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Kadett c coupe c20let *WORDT VERKOCHT!!!!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 94)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215957

    hallo.

    ik heb ook een b ascona c20let, deze staat bij het ascona forum topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117950

    bij deze mijn nieuwe aanwinst, was van een echte liefhebber, deze heeft hem moeten verkopen vanwege prive omstandigheden. ik heb hem vandaag 8 januari opgehaald in heerhugowaard, en het was het ritje zeker waard.

    bij deze de foto’s van de aankoop:
    p.s de foto’s zijn ff snel genomen en de auto is kneiter hard.
    wel word de motor erop nieuw ingelegd, en waarschijnlijke andere velgen.

    spec:
    rondom schijven
    gereviseerde motor:
    – zuigers
    – drijfstanglagers
    – turbo
    – c20xe inlaat en uitlaat nokkenas.
    – grote intercooler.
    – 75% sper diff 3:44
    – r25bak
    – corsa sport interieur.
    – gte klok en meters.

    enz!

    mvg mats

    #17585829

    de motor moet er net zo netjes in komen als bij mijn ascona

    #17585830

    gaat wel goed komen met die motor ruimte

    en ik vind die ats en wel leuke wieln maar denk dat er wel iets groters onder moet

    anders heb je in de 4e 5e versn nog wielspin:o

    #17585831

    :wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub

    #17585832

    Die coupé heeft de rembekrachtiging achter de voorkant zitten, heb ik nog nooit gezien, cool.

    #17585833

    origineel gepost door Opel-Fanta
    Die coupé heeft de rembekrachtiging achter de voorkant zitten, heb ik nog nooit gezien, cool.

    ja ik dacht dat het niks zou zijn, maar is super netjes gemaakt. komen nog foto’s van. ook is het uitlaatspruitstuk naar de turbo breder gemaakt voor het stuurhuis. ook netjes gedaan.

    ik zat zelf te denken aan 15 bbs ofzo. met et 15. nu is achter et 3 dit vind ik iets te.

    #17585834

    origineel gepost door Opel-Fanta
    Die coupé heeft de rembekrachtiging achter de voorkant zitten, heb ik nog nooit gezien, cool.

    ik wel:P:P
    is niet heeel erg byzonder;)

    #17585835

    gaaf man nu een ascona en kadett c allebei turbo lekker bezig man

    #17585836

    Rembekrachtiger naar voren, hebben we in de Opel GT ook!
    Heeft bij de GT met ruimte te maken, hier vanwege de hitte vd turbo voorkomt het koken vd remvloeistof.

    Leuk wagentje om te hebben!!

    #17585837

    Gave kadett:wors suc6 met verbeteren

    dacht toch dat ik redelijk op de hoogte was van de oldie opels hier in de buurt maar een C dett let zo dichtbij wist ik weer niet:jerry

    #17585838

    bij deze wat nieuwe foto’s van vandaag, ik ben nu bezig met de motorruimte. de motor gaat eruit en de ruimte word opnieuw gespoten, morgen meer!

    #17585839

    mooie oplossing voor de ontsteking :):kewlpics

    Sjupke`

    #17585840

    leuk ding:thumbup succes ermee

    #17585841

    #17585842

    mooi werk:thumbup

    #17585843

    hey

    zit je hier ook op het form
    leuke kadett man zal wel snel zijn aleen die uitlaat wie heeft dat gemaakt
    en een open luchtfilter is het ook niet echt he
    ik heb zelf ook een turbo gehad er merkte dat je beter met een gewoonen filterbak
    kan rijden anders trekt die teveel warme lucht aan
    maar echt een mooi ding en super snel

    gr nico:afro

    #17585844

    warme lucht? waarvan dan?

    zoals je alles nu ziet , zo heb ik hem gekocht. alles is heel degelijk in elkaar gezet, maar niet netjes, tenminste dat vind ik.

    bij mijn ascona heb ik nergens last van als je warme luchtbedoelt.
    wel jammer dat je geen turbo meer heb, c20xe is best traag vergeleken met een c20let:p

    #17585845

    vet ding zeg, helemaal goed gewoon:thumbup

    #17585846

    hey hey

    jah kijk die jongens maar eens die 400pk heben in een calibra turbo
    die heben alemaal een normaale luchtfilter wel inleg anders maar wel een box en niet een opfilter
    ik kocht mijnen met openfilter heb ik snel vervangen naar gewoone leek wel alsof ik meer pk,s had en meer kopel die warme lucht van de moter mijn c20xe is niet standart wil later een let er in maar ik vind meer als 2000euro teveel voor een blok
    en dan in de hoop dat het goed is probeer het maar eens zou ik zegen het verschil merkje meteen

    gr nico

    #17585847

    Waar denk je die originele bak te gaan laten in een c-kadett? :hmmz

    vriend van mij had dik 300 pk in zijn c-Caravan met LET en open filter.:thumbup

    Wel een slimme oplossing met die turbo, scheelt een hoop gedoe met de downpipe. Wij hebben flink moeten vechten om iets moois te maken..


    Ben je niet bang dat de R25 bak gaat ploffen? heb er niet veel goede verhalen over gehoord… En hoe hebben ze de cardanas gemaakt? R25 bak heeft toch zo’n rubberen donut?

    Die Ascona is trouwens echt vet:wors

    #17585848

    origineel gepost door giuliettaevo
    Waar denk je die originele bak te gaan laten in een c-kadett? :hmmz

    vriend van mij had dik 300 pk in zijn c-Caravan met LET en open filter.:thumbup

    Wel een slimme oplossing met die turbo, scheelt een hoop gedoe met de downpipe. Wij hebben flink moeten vechten om iets moois te maken..


    Ben je niet bang dat de R25 bak gaat ploffen? heb er niet veel goede verhalen over gehoord… En hoe hebben ze de cardanas gemaakt? R25 bak heeft toch zo’n rubberen donut?

    Die Ascona is trouwens echt vet:wors

    dat is erg strak gemaakt, zie ik het goed als ik zeg dat je een beetje van je blok heb weggehaald onder bij de pijlstok? je heb er zeker nog niet nog een liggen:p

    wat ik dan wel jammer vind, zn mooie downpipe, en dan niks gedaan aan de rest:P en bedankt voor je reactie op mijn ascona!

    over de as, is aangepast door vorige eigenaar, wat ik kan zien is dat ze hem hebben verlengt, ik denk dat ik die as nog wel overnieuw laat maken, deze is niet 100% in balans dus de auto wou nog wel beetje trillen.

    #17585849

    volgens mij wordt het een leuk project je c coupe turbo en welke wordt daily

    #17585850

    hey

    er zijn ook mensen die een v8 er inbouwen en een v6 de plaats is er wel
    ik heb nu al een paar keer gezien dat ze een normaale filterbak er in heben
    ik heb zelf al eens een keer een bak gemaakt van alu om de open filter af teschermen van de moter
    en met een buis van voor dat die aleen koude lucht kreeg en het verschil is er echt
    wand hoe meer koude lucht hoe beter die loopt pakt veel beter op en zo
    ik heb wel foto,s voor maar is wel een gewoone c20xe
    gr nico

    #17585851

    origineel gepost door 16v kadett c
    hey

    er zijn ook mensen die een v8 er inbouwen en een v6 de plaats is er wel
    ik heb nu al een paar keer gezien dat ze een normaale filterbak er in heben
    ik heb zelf al eens een keer een bak gemaakt van alu om de open filter af teschermen van de moter
    en met een buis van voor dat die aleen koude lucht kreeg en het verschil is er echt
    wand hoe meer koude lucht hoe beter die loopt pakt veel beter op en zo
    ik heb wel foto,s voor maar is wel een gewoone c20xe
    gr nico

    bij een c20xe is het belangrijk dat de inlaat koud is door de lucht, maar bij een turbo maakt dat inprinciepe niks uit want: de lucht die bij je inlaat komt, word gekoeld door je intercooler. is je intercooler groot genoeg heb je koude lucht waar jij het over hebt. snaps?

    en @ vectratinus, geen van beide word daily!
    voor daily heb ik een mitsubischi spacerunner op LPG :p

    #17585852

    jazeker echt
    daarom heeft subaru stikstofinjectie op de interkoeler om dat het niet uitmaakt
    en als jij met de turbo van jou in nevelig weer rijd dan rijd hij ook een stuk beter
    maar goed

    vind het tog een mooie kadett en ook een mooie downpipe mooi gemaakt

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 94)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.