manta a van 4 naar 6 cilinder

Forumindex Forums Modellen Manta manta a van 4 naar 6 cilinder

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213009

    paar vraagjes past en 24 klepper in een a manta en past mijn getrag240 bak op een 6 cill

    of beter een c3.0ne uit een oude senator halen

    wat heb ik verder nog om te bouwen behalve de uitlaat

    #17535712

    ja past..
    carterpan
    motorsteunen verplaatsen
    ruimte maken in het front
    (verder weet k zo ff niet…)
    (remmerij)

    #17535713

    24v + 240/265= speciaal vliegwiel

    #17535714

    heb al grotere schijven voor en achter dus remmen doet hij wel..
    carterpan??? omdraaien of heb ik een andere nodig????
    enig idee wat voor vliegwiel er nodig is????

    #17535715

    ja een speciaal vliegwiel :D carter kan je niet omdraaien..

    #17535716

    jep,

    of gewoon de originele bak erachter laten… R25/R28…

    dan zeg ik op mijn beurt gewoon een 3.0L 12v derin ploppen…dan kan je der zo een 265 bak erachetr hangen. kan ook 240 bak maar 265 bakken zijn sterker.king:

    #17535717

    o ja, en dan kan je bijvoorbeeld ook het dual ram systeem van een 2.6 overbouwen op de 3.0L. heb je ongeveer hetzelfde idee als de 24v, maar dan kan je er gewoon zo’n 240/265 bak achter hangen.

    #17535718

    carterpan kan je ook zelf maken is een hoop werk maar is het wel waard
    cartepan van een monza past.
    wij hebbe de carterpan over de lengte door geslepen en de bult achter het subframe gezet

    en de versnellings bak is maar net hoe je het wil hebben wil je rustig rijden of ook eens lekker scheuren

    #17535719

    ik heb 240 bak en dat gaat tot nu toe goed, bak is niet echt een probleem kan zat koppel aan…

    origineel gepost door bettus accu
    jep,

    of gewoon de originele bak erachter laten… R25/R28…

    dan zeg ik op mijn beurt gewoon een 3.0L 12v derin ploppen…dan kan je der zo een 265 bak erachetr hangen. kan ook 240 bak maar 265 bakken zijn sterker.king:

    ik zou alleen daarvoor niet voor de 12v kiezen, verbruikt 2x zoveel en is toch ook een stuk langzamer, vliegwiel is gewoon aan te komen en ook niet erg duur…

    #17535720

    tis maar net wat je er aan wilt spanderen. en ik dacht dat die vliegwielen wel duur waren…:wtf

    #17535721

    heb voor vliegwiel, racekoppeling en drukgroep bij elkaar 500euro betaald, vind in op zich wel meevallen…

    #17535722

    jep, dat valt ook zekers wel mee!

    #17535723

    Ik zou voor de 24v gaan, heb ze beide maar een 24v klinkt ff iets beter en oogt een stuk mooier. :wub

    #17535724

    heb je al een blok?, kreeg er een aangeboden.. gratis c30ne..

    #17535725

    ewn is dat blok compleet dan?
    met alle onderdelen erop en deraan?
    EN IS HIJ GOED? dat is het belangrijkste

    anders heb ik wel intresse.

    mvg gery

    #17535726

    potverdrie
    zit ik me daar een lullige 2.5 in mijn a-tje te prutsen
    kun je hier een 3.0 krijgen ;)
    toch maar weer om bouwen

    gr.joop

    origineel gepost door robbyrood
    heb je al een blok?, kreeg er een aangeboden.. gratis c30ne..

    #17535727

    origineel gepost door vette80
    potverdrie
    zit ik me daar een lullige 2.5 in mijn a-tje te prutsen
    kun je hier een 3.0 krijgen ;)
    toch maar weer om bouwen

    gr.joop

    :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

    origineel gepost door robbyrood
    heb je al een blok?, kreeg er een aangeboden.. gratis c30ne..

    #17535728

    origineel gepost door Manta 24V

    origineel gepost door vette80
    potverdrie
    zit ik me daar een lullige 2.5 in mijn a-tje te prutsen
    kun je hier een 3.0 krijgen ;)
    toch maar weer om bouwen

    gr.joop

    :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

    origineel gepost door robbyrood

    heb je al een blok?, kreeg er een aangeboden.. gratis c30ne..

    #17535729

    origineel gepost door Kale gek
    heb voor vliegwiel, racekoppeling en drukgroep bij elkaar 500euro betaald, vind in op zich wel meevallen…

    Heb een adresje voor 24V onderdelen:

    Onderstaande allemaal met 6 punts bevestiging
    Stalen vliegwiel euro 255,-
    Omgebouwd vliegwiel euro 265,-
    Gegoten vliegwiel (ruil) euro 135,-
    Drukgroep 9″ tot ca 300Nm euro 135,-
    Drukgroep 9″ tot ca 430 Nm euro 155,-
    Drukgroep 9,5″ tot ca 350 Nm euro 160,-
    Drukgroep 9,5″ tot ca 530 Nm euro 220,-
    Spanrol euro 39,-
    Pilotlager euro 10,-

    #17535730

    Ronald Bolz zeker?

    #17535731

    origineel gepost door Manta 24V
    Ik zou voor de 24v gaan, heb ze beide maar een 24v klinkt ff iets beter en oogt een stuk mooier. :wub

    Gewoon de 12v, is in onderhoud een stukkie goedkoper,
    en klinkt ook super…:jerry
    Tegenwoordig gaat iedereen voor een 24v, je moet toch apart blijven…..

    (zal denk ik ook de reden zijn dat ik CC rijdt:angel:jerry

    #17535732

    Die CC rijders zijn allemaal apart…en is een ander soort klasse volk:jerry:jerry:jerry

    #17535733

    dankje cc rijders gaan gewoon niet mee met de rest wij moeten altijd apart zijn en doen

    ps ik zou ook een 24v doen of een 12v met webers

    #17535734

    Wij hebben afgelopen weekend een 12v en een 24v opgehaald… beiden helemaal compleet met bak en alles erbij, beide handgeroerd. 12v liep erg netjes, 24v helaas geen tijd gehad om lopend te maken.

    En dat alles voor de heftige som van 100 euro….:wors

    En nee, ze worden niet verkocht….:agent de 12v komt in de VW LT oprijwagen. ligt nu al zo’n blok in maar die weigert goed te lopen en daarom wisselen we ze maar om. Kunnen we straks tenminste inhalen met het ding.:D

    #17535735

    wat is er miss met cc rijders,slimme kerels,want deze
    manta is dus echt aan het uit sterven,zal dus eerder
    unic worden als een b.:P:P:P:P:P
    vgr tonsr.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.