Corsa b GSI 2.0 16v

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212057

    Hier dan maar m’n nieuwe project:vertag

    Aangezien de 6 cilinder toch wat teveel was van het goede.
    Dus noodgedwongen iets anders kiezen. Na lang denken een 2.0 16v gekocht. Hier gebeurt nog wel wat mee maar blijft in eerste instantie standaard en op kenteken:)

    Heb nu een X20XEV staan die erin moet komen.

    Ook komt er een achteras onder met schrijfremmen.

    Hier een paar foto’s:

    Omdat de achteras nu toch weg was. is de auto van onder aan de achterkant nu compleet kaal gemaakt en in de coating gezet waar ook zee containers in staan, dus dat gaat niet meer roesten

    Van:

    Naar:

    was het tot nu toe even.

    #17521995

    Mooi man.. :thumbup
    Mooi werk, goed bezig !

    Keurig de parkeerschijf er ook bij..

    Nou jouw maken ze niks zo hoor. :D

    #17521996

    hey man lekker bezig.. jammer van die 6 cilinder..

    maar die word niet verspilt.. :P

    #17521997

    Ziet er netjes uit hoor…Nou ja, geen V6, maar misschien ooit een LETje erin??:D

    #17521998

    mooi hoor ik wacht op de volgende :kewlpics :thumbup

    #17521999

    komt uiteindelijk een Z20LEH in, als ik t goed begrepen heb…

    keep on the good work mathijs

    #17522000

    of hier een turbo op zetten of Tb’s

    #17522001

    wat doet de openluchtfilter achter je schutbord daar? Of is deze daar gewoon weggelegd? Dus niet aangesloten dan of hoe moet ik het zien? Z20LEH op kenteken is ook wel apart inderdaad:D

    groeten Twan

    #17522002

    die is daar gewoon even neergelegt ja:P

    z20leh is iets wat je niet veel ziet in een corsa idd:)

    #17522003

    Hey Mathijs, ik zie dat je corsa wel een mooie rode achterklep heeft :thumbup netjes!
    Wordt de corsa straks helemaal gespoten???

    Gr. Willem

    #17522004

    V6 teveel van het goede ? of stukgelopen omdat de riem niet goed vervangen was ? :jerry

    #17522005

    v6 te zwaar. en ik kan wel een riempje van een v6 doen. zou niet de eerste x zijn dat ik dat doe…

    en mijne stond wel op tijd:vertag

    #17522006

    origineel gepost door Bug Killer
    v6 te zwaar. en ik kan wel een riempje van een v6 doen. zou niet de eerste x zijn dat ik dat doe…

    en mijne stond wel op tijd:vertag

    :D:D:D

    #17522007

    origineel gepost door rallyastra
    V6 teveel van het goede ? of stukgelopen omdat de riem niet goed vervangen was ? :jerry

    Jammer weer, deze opmerkingen…..

    We kunnen wel een riempie wisselen hier hoor.

    Laatst weer een B V6je gedaan…

    V6 was te zwaar voor de vooras, en dan word ie niet goedgekeurt he.

    Willem

    #17522008

    Keep UP the GOOD work Mathijs….

    Lekker bezig en mooie plannen.

    Willem

    #17522009

    Dat V6 te zwaar is is gewoon dikke bullshit, een Let weegt net zoveel.. Jeroen zijn Astra woog 1160 kilo, de turbo die ik laatst gebouwd heb 1170 kilo. Gewicht doet elkaar niet veel.

    @ wim

    Laten we maar niet over opmerkingen gaan beginnen want dan krijg jij de eerste prijs :D

    #17522010

    Doe is lieffffff:cry

    #17522011

    Originally posted by rallyastra
    Dat V6 te zwaar is is gewoon dikke bullshit,

    Dit ben ik wel met niels eens.
    In Duitsland en in The UK worden ze wel goedgekeurd met een v6 erin..

    Als het in duitsland lukt moet het hier ook wel lukken

    #17522012

    Daar was de discussie al :P

    #17522013

    origineel gepost door corsaboy

    Originally posted by rallyastra
    Dat V6 te zwaar is is gewoon dikke bullshit,

    Dit ben ik wel met niels eens.
    In Duitsland en in The UK worden ze wel goedgekeurd met een v6 erin..

    Als het in duitsland lukt moet het hier ook wel lukken

    als meneer rdw zegt dat het niet kan ivm de aslasten dan is het toch klaar…

    #17522014

    ja maar ga he maar is wegen! als v6 evenzwaar is dan C20let dan moet het gewoon wel lukken

    het lukt zelfs in een A corsa, dus moet B corsa helemaal wel lukken gezien aslasten daarvan nog hoger liggen (en kwa casco is een B corsa nou niet extreem veel zwaarder)

    en anders ff middelen met gewicht,. bij accu achterin. scheelt direct paar kg.

    Aslasten kan je gewoon vinden op je type plaatje onder de kap.

    #17522015

    de voorkant mag nog behoorlijk wat wegen..
    Tussen de 730 en 840 kg afhankelijk van je type….

    Achteras is voor alle modellen 700 kilo…
    Gaat me niet vertellen dat een x25xe / x30xe meer dan 50 kilo zwaarder is als een LET…

    #17522016

    origineel gepost door bd.

    origineel gepost door corsaboy

    Originally posted by rallyastra
    Dat V6 te zwaar is is gewoon dikke bullshit,

    Dit ben ik wel met niels eens.
    In Duitsland en in The UK worden ze wel goedgekeurd met een v6 erin..

    Als het in duitsland lukt moet het hier ook wel lukken

    als meneer rdw zegt dat het niet kan ivm de aslasten dan is het toch klaar…

    Dat is zo.

    #17522017

    Ja en de meneer van de RDW heeft het tegen jullie allemaal gezegd want jullie hebben allemaal een Corsa V6 er heen gebracht. Aslast van een Astra V6 zit op 740/760 kilo ofzo. Corsa zal dus ook rond dat gewicht zitten zoniet lichter aangezien een Astra zelf op de neus ook nog zwaarder is.

    #17522018

    ik zou de v6 tellerklok deruit halen,en verzenden scheelt wat gewicht:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown

    word die dan misschien wel goedgekeurd

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.