brandstofdrukprobleem

Forumindex Forums Modellen Kadett brandstofdrukprobleem

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209639
    #17479500

    wat is het probleem dan? beetje uitleg is nooit verkeerd:vertag

    #17479501

    hey mark zou je me anders even kunnen toevoegen op msn weet nog niet helemaal hoe het hier werkt kan ik je nader uitleg geven mvg wesley adres is wesley_stuart@live.nl mvg

    #17479502

    hier alvast een beetje gesprek stof
    heb een kadet 1.2 omgebouwd naar c2.0xe
    verder alles goed gegaan had alles voor ombouw daar ik veel van zulk soort autos gesloopt en omgebouwd heb
    nu komt het
    heeft ruime tyd goed gelopen tot heden
    begon in te houden
    alles na gekeken eerst comp meting gedaan 10.4 alle cilinders
    ok toch
    bougies vervangen kabels vervangen ontsteking met kap en rotor vervangen injectoren gewisseld
    toen kneep ik retourleideng dicht en liep al gelyk stuk beter
    brandstofdruk probleem zou je zeggen
    meten maar 2.o bar te weinig toch ok brandstofdrukregelaar gewisseld zonder resultaat dan maar tank leeg halen op vermoeden van water of rotzooi on tank geen resultaat pomp gewisseld tot drie maal toe geen resultaat nu loopt ie zelfs niet meer goed met de leiding dicht 3e cilinder doet niet mee wel vonk ook hoor ik de injector tikken van derde maar geen werking heb zo n beetje alles gehad en begon al te denken aan slechte cilinder maar dan zou de compressie veel lager zyn vreemd hoop dat iemand deze ervaring ook al eens opgedaan te hebben en my hier nuttige tips kan geven mvg wesley

    #17479503

    nog meer mensen die even met me mee willen denken gr

    #17479504

    Hey,

    Weet je zeker dat je geen rommel in je leiding, brandstof
    rail hebt. Als ik jou was zou ik de rail eens goed bekijken.
    Ik weet niet wat voor pomp je erachter hebt, maar ik heb
    zn hogedruk pomp van pierburgh en die heeft ook nog een
    heel klein filtertje in de ingang zitten. Houdt hij de hele tijd
    in, of als je door een bocht heengaat ofzo. Weet je zeker
    dat je pomp ook de druk levert die hij moet leveren, anders
    de pomp even los testen met een drukmeter.

    Succes.

    #17479505

    bedankt voor je reactie maar leidingen zyn nieyw rail ook vervangen tank laten reinigen pomp is van gsi 16v houd continu in wat alleen opvalt is dat ie s morgens 2 straten beter loopt en dan is het weer kassa ga vandaag s een flinke kabel rechtstreeks trekken van accu naar pomp heb al s meegemaakt dat ie te weinig voeding krygt was project op school by omega deed ook raar en die had maar 6 volt op kabel misschien dat het hier aan ligt anders ga ik vandaag van n vriend de leidingen van zyn astra turbo naar myn blok trekken pomp doorverbinden en dan s kyken wat ie doet mvg wesley

    #17479506

    hoop dat ik straks kan zeggen;myn kadett is een raket

    #17479507

    kabels getrokken geen resultaat dalyk maar even leidingen van astra turbo naar myn blok trekken misschien dat t probleem in tank zit mvg wesley

    #17479508

    f voor alle duidelyk heid by originele xe hoef ik toch geen hogedruk pomp te monteren of wel moet met originele ook functioneren

    #17479509

    probeer allereerst even punten en komma’s in je berichten te gebruiken. leest een stuk makkelijker! :P

    #17479510

    ok, dan kun je nu ook even meedenken met het probleem!

    #17479511

    leest idd wat ongemakkelijk mijn excuses!

    #17479512

    net benzineslang gehaald,mensen wat n geld !30 euro voor 6 meter , ook nog volle korting ha ha

    #17479513

    voor de calibra fans!!!!!!!!!!!! heb nog vol leer interieur liggen !niet kapot wel klein beetje vaal makkelyk zwart te poetsen weer !200 euro reacties via telefoon 0630920979

    #17479514

    beste meedenkers ,heb denk ik het probleem gevonden! tikte gister met een 10 mm dop op de brandstofdrukregelaar en, ja hoor! probleem opgelost! lopen as een raket, alleen niet voor lang! na een paar straten weer t zelfde. nu moet ik iedere keer een tik geven op dat ding es ie weer slecht loopt .morgen even een andere erop zetten, heb nog een gebruikte liggen anders word t een nieuwe! mvg en houd jullie op de hoogte zodat als er mensen het zelfde probleem hebben ik ze hiermee van dienst kan zijn!!!!!!!!

    #17479515

    haal anders een nieuwe instelbare regelaar.
    Ik heb die van mij weg bij HG in duitsland..

    Als je toch nieuw wilt beter investeren in zoiets mocht je nog wat willen tunen aan de motor..

    :agent

    #17479516

    ok,enig idee wat dat ie kost mvg!

    #17479517

    op zicht wel een betere investering ja! want als ie ingereden is ,moet ie wel nog gechipt worden . iemand een idee waar je ze voor een redelijke prijs kan krijgen?

    #17479518

    gister brandstofregelaar geplaatst! zonder resultaat !zou dan toch de benzine pomp me aan het bekutten zyn ?

    #17479519

    kan goed

    #17479520

    wat dacht je van aan zuigbuis in tank?

    #17479521

    op een of andere manier behoud ie gewoon zn druk niet! iemand verder nog ideeen?

    #17479522

    Heb je al met een drukmeter gereden, hoeveel
    druk heb je als hij dat doet. En wat is dan de
    spanning over je aansluitpunten van je brandstof
    pomp. Hoeveel mm uitgang heb je van je tank
    naar ingang vd pomp, heb je die mss te klein?

    #17479523

    misschien blijven je injectoren hangen.. dan verlies je ook je druk..

    anders maar weer eens naar maurice brengen..

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.