KAN NIE KIEZEN NIE

Forumindex Forums Modellen Kadett KAN NIE KIEZEN NIE

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209068

    na lange tijd begint het weer te kriebelen.
    ik ben weer een verbouwing van mijn kadett aan het bedenken, maar wil jullie mening eens horen.
    ik twijfel tussen een turbo of een dikke v6.
    wil ook weer een ander kleurtje, hij is nu mat electric orange.

    dus welke motor en welke kleur.
    hoor het graag.
    het blijft wel een 4×4.

    groeten.

    #17468835

    uhm moeilijke keus het probleem met turbo’s is dat ze na zoveel km gereviseerd moete worden.
    heb ik toen iemand hore zegge correct me if im wrong

    en een v6 is wel dik in een kadett maar het aantal pks vergeleken met een turbo :wub
    en de lekkere blowoff mis je bij een v6:P

    qua kleur op een kadett zou ik hem denk ik iets met parelmoerblauw doen.
    is net wat jij een mooie kleur vind;)

    #17468836

    targa dak ? :’) zonder gekheid..

    Waarom geen V6 Turbo ? dat ben ik nog niet tegen gekomen. Heb er zelf aan zitten denken voor in men Kadett alleen heb ik de kennis nog niet om zelf dat te construeren. Zal misschien een grote uitdaging worden maar als het project slaagt zal het zeker weten een aparte verschijning zijn.

    #17468837

    ik zou er een z20let/leh in leggen. het is nog nie veel gezien en die blokken zijn kwa prijs tegenwoordig ook wel interesant.
    de kleur zou ik voorlopig ff zo laten, vind het wel dik zo king:

    #17468838

    x30xe of y32se

    is dik man

    heb evt wel ophangsteunen voor de v6 :P(niet te koop maar kan nagemaakt worden)

    of met orginele steunen kan ook k weet hoe t moet in een dett

    turbo is dikke sound van de blow-off

    v6 geluid is ook vet

    tsja moeilijke keuze

    #17468839

    origineel gepost door jblfreak
    x30xe of y32se

    is dik man

    heb evt wel ophangsteunen voor de v6 :P(niet te koop maar kan nagemaakt worden)

    of met orginele steunen kan ook k weet hoe t moet in een dett

    turbo is dikke sound van de blow-off

    v6 geluid is ook vet

    tsja moeilijke keuze

    Daarom Turbo V6 ! ^^

    #17468840

    2.8 V6 turbo uit een vectra erin:angel

    #17468841

    V6:thumbdown

    #17468842

    2.8 V6 turbo uit een vectra past dat in een dett:wors
    en op hoeveel pk zit je dan ongeveer meer als een cali turbo blok?

    #17468843

    alles past ;)

    maar volgens mij heeft een Z28NET (Vectra C OPC) 282 pk ofzo :thumbup

    maar btje zwaar voor in het vooronder van een Kadettje :wtf

    #17468844

    en dan zegt ie dat ik bezig blijf :jerry

    turbo hoort meer bij de 4×4 en is idd nog wat verder te tunen als een v6
    ,en een v6 heb je al in je vectra.

    en de kleur wat dacht je van flexa groen van de praxis :D :P

    bordeaux rood vindt ik op een astra gsi vet of parlemoer wit is nu ook helemaal in met zwarte velgen en lampen :thumbup

    #17468845

    origineel gepost door Basgsi
    2.8 V6 turbo uit een vectra erin:angel

    Of een X30XE(I) oid ombouwen naar een geblazen motor…

    #17468846

    bedankt voor de reacties.
    ja, een 2.8 v6 turbo klinkt wel goed, maar zijn die al los te koop.
    en wat kosten die blokken nog.

    groeten.

    #17468847

    ik zou met een andere motorkap beginnen, en dan verkoop je deze aan mij:D

    #17468848

    4.0 6 cylinder in lijn van irmscher
    nooooit gezien in een e-kadett:D

    #17468849

    zoals mrmonkey al zegt te zwaar voor in het vooronder van de dett
    hoe ga je die gewichtbepaling dan omhoog halen om hem goed op de weg te houden?
    en je moet alles dan goed verstevigen zou dan eerder voor een turbo uit een cali gaan iets minder pk mja je kan niet alles hebben:P

    #17468850

    origineel gepost door M~V
    zoals mrmonkey al zegt te zwaar voor in het vooronder van de dett
    hoe ga je die gewichtbepaling dan omhoog halen om hem goed op de weg te houden?
    en je moet alles dan goed verstevigen zou dan eerder voor een turbo uit een cali gaan iets minder pk mja je kan niet alles hebben:P

    Kofferbak vol beton storten? :jerry

    #17468851

    origineel gepost door Big Sexy
    4.0 6 cylinder in lijn van irmscher
    nooooit gezien in een e-kadett:D

    het moet ook geen meer jaren plan gaan worden:P:P:P

    groeten.

    #17468852

    origineel gepost door joep12
    ik zou met een andere motorkap beginnen, en dan verkoop je deze aan mij:D

    heb je toch al uitgelegd hoe het moet:thumbup:thumbup
    stel dat ik hem verkoop, welk bedrag denk je aan.

    groeten.

    #17468853

    hang der een lekkere dikke turbo in, net als die van David van het astra gsi forum.
    4×4 wil je toch vollop gebruiken en dat kan je niet met een v6, te zwaar voorin:vertag

    #17468854

    v6 was even zwaar dan c20let zei je eerder al is toch?

    mareh ik zou er een dikke c20let/z20let voor bouwen!

    #17468855

    ik zou hem dan blauw metallic maken met een swing erdoor, maar wat voorswing zit ik zelf nog aan het denken hahahaaha

    #17468856

    wat het ook mag worden het zal er weer goed uit zien.
    groeten uit oss.:thumbup

    #17468857

    origineel gepost door sw16v
    v6 was even zwaar dan c20let zei je eerder al is toch?

    mareh ik zou er een dikke c20let/z20let voor bouwen!

    Ik denk dat hij de 2.8 V6 bedoeld van de vectra C

    #17468858

    als je een agressief motortje wil zou ik voor een turbo gaan…

    ook makkelijker als je veel pk winst wilt..

    maar als je een motor wilt met grote souplesse dan toch een v6..

    tja blijft toch jou keuze.. en een v6 4×4 is erg zeldzaam.. ook leuk..

    en met een kompressor kom je ook een eind..

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 64)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.