wie kan beter??

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint wie kan beter??

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208105

    #17450069

    die kan wel sturen :thumbup:thumbup:thumbup

    #17450070

    Ehhh das gaaf!
    Denk dat het lastig word met mijn e kadett:jerry

    #17450071

    kun jij niet met de evo he yvke groetjes van de mannen van ovmaaseik:jerry:jerry

    #17450072

    Knap! :thumbup

    Ongetwijfeld heeft hij veel geoefend, maar ik zou al blij zijn als ik de helft kon.

    #17450073

    origineel gepost door DCAT
    kun jij niet met de evo he yvke groetjes van de mannen van ovmaaseik:jerry:jerry

    :agentDat denkste maar dat ich dat neet ken:P

    #17450074

    Das wel knap aan de strepen te zien al veel geoefend:D

    #17450075

    wie kan beter??? oordeel zelf

    http://ascona-rallyteam.hyves.nl/album/25002577/ascona_rallyteam/HNirOKkm/video/215640877/0/yglo/

    ik niet dus:P maar ik moet er wel bij vermelden dat ik ong. 400pk minder heb

    #17450076

    voor 400 pk minder kan je ook al aardige wat schuiven met je ascona .

    #17450077

    Zo netjes hoor die Subaru..

    stond met grote verbaasde ogen te kijken:wtf

    #17450078

    subaru heeft toch 4×4? of kan het dan alsnog als je achter iets meer power hebt als voor?

    of heeft deze alleen achterwiel aan drijving..

    erg knap!!

    #17450079

    4×4 kan dit ook.

    Ik vind hem nog niet de beste, hij raakt een paar de kant aan.

    Zoek eens naar die japanse drifters, die kunnen pas echt goed rijden :P

    #17450080

    je kan die vermogens verhoudinge voor en achter aan passe naar jouw verlangens .

    zit hem gewoon in de diff’s voor en achter de juiste afstelling in te vinden .

    #17450081

    origineel gepost door freek corsa
    4×4 kan dit ook.

    Ik vind hem nog niet de beste, hij raakt een paar de kant aan.

    Zoek eens naar die japanse drifters, die kunnen pas echt goed rijden :P

    nee freek:P het is: of jij kan het beter of niet:jerry

    #17450082

    diff verhouding zal wel 40% voor en 60% achter zijn bij die subje

    #17450083

    origineel gepost door freek corsa
    4×4 kan dit ook.

    Ik vind hem nog niet de beste, hij raakt een paar de kant aan.

    Zoek eens naar die japanse drifters, die kunnen pas echt goed rijden :P

    jaaaa… google jij ken block ff, dan praten we verder.

    #17450084

    ken block is mijn held!

    #17450085

    volgend jaar gaat ie WRC rijden dan zullen we zien hoe goed ie is

    #17450086

    ik mis drie dingen, en dan kan ik het ook.
    de auto
    het vliegveld
    en de tijd om te oefenen.
    :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
    zonder gekheid, die man kan nog eens een aardig stukje sturen.
    ben benieuwd als hij wrc gaat rijden.

    groeten.

    #17450087

    doe ik echt iedere dag met mijn kadett c 1.2n alleen word ik s’morgens altijd weer wakker:P

    #17450088

    hij is wel zijn ‘verste jump’ record kwijt sinds 01-01-2010

    #17450089
    #17450090

    origineel gepost door Jaccoooo
    wie kan beter??? oordeel zelf

    http://ascona-rallyteam.hyves.nl/album/25002577/ascona_rallyteam/HNirOKkm/video/215640877/0/yglo/

    ik niet dus:P maar ik moet er wel bij vermelden dat ik ong. 400pk minder heb

    De PK’s zijn het punt niet zo ;)
    Zorgen dat je wagen niet zoveel weegt, harde wielen achter (harde rubbercompound en stevig oppompen), harde ophanging, zorgen dat de wagen niet teveel overhelt.
    Oh en natuurlijk achterwiel aandrijving of 4×4 met een verhouding van 40/60 (ongeveer).

    Driften is de kunst van het gecontroleerd grip verliezen op de achterwielen.
    Het is dus een kwestie van je auto zo afstellen dat je achterkant kan gaan zwabberen. Vermogen helpt, maar is bij driften niet heilig.

    Een rappe, goed afgestelde achterwiel aangedreven auto is voldoende. Het kan netzogoed met een oude Opel of BMW.

    Neemt trouwens niet weg dat die stunts van Ken Block gewoonweg gaaf zijn :)
    Stuurmanskunst is net zo belangrijk als een goed afgestelde wagen ;)

    #17450091

    De PK’s zijn het punt niet zo ;)
    Zorgen dat je wagen niet zoveel weegt, harde wielen achter (harde rubbercompound en stevig oppompen), harde ophanging, zorgen dat de wagen niet teveel overhelt.

    Driften is de kunst van het gecontroleerd grip verliezen op de achterwielen.
    Het is dus een kwestie van je auto zo afstellen dat je achterkant kan gaan zwabberen. Vermogen helpt, maar is bij driften niet heilig

    [/quote]

    bij driften op hoge snelheid is vermogen wel heilig

    als je boven de 100 km/h een lange bocht in gaat met weinig vermogen houd je m halverwege (als je dat al red) niet meer in een drift omdat je dan te veel snelheid maak

    #17450092

    Sik: true, das waar.
    Maar als je recreatief lekker op je dooie gemakkie even een stukkie wil driften is het niet vereist.
    Dan glij je wel met, zeg, 30kmh maar doet er niet aan af dat je wel zijwaarts gaat ;)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.